Hey Lynn,
Ik zit toevallig nu even op het forum....
Wat ontzettend lief dat je aan me denkt!
Ja hoe gaat het....ben een beetje down geweest de laatste dagen, eigenlijk tijdens het gebruik van de Provera, want dat waren de bijverschijnselen. Ben niet echt mezelf geweest. Nu nog niet om eerlijk te zijn terwijl ik vorige week dinsdag de laatste pil daarvan ingenomen had.
Een menstruatie had moeten volgen maar nog steeds niets. Gisteren heeft het zh mij gebeld met de vraag hoe het ermee staat.
Morgenvroeg krijg ik weer een echo omdat ik echt had moeten gaan vloeien.
Mijn vraag was natuurlijk, hoe kan het dan dat dat niet (is) gebeurt? Ze zei, theoretisch kan het dat je toch zwanger bent, of je bmslijmvlies is toch dunner geworden ( ik heb de afgelopen dagen een heel klein beetje bruin en soms rood verlies gehad, maar wel inlegkruisjeswerk, dan weer een dag niet, dan weer wel) Dmv de echo kan ze dan zien of het dun genoeg is om alsnog morgen meteen met clomid te beginnen. Als het dat ook niet is dan meteen overleg met de gyn wat te doen.
Dus eigenlijk weet ik nog niets.
Ik ben wel heel blij dat het zh heel erg meewerkt en me zelfs bellen om te vragen hoe het met me gaat!
Weet je Lynn, het is een beetje frustrerend. Ik weet dat ik niet mag klagen, heb twee gezonde kinderen die meteen in aantocht waren na de pil, maar nu vanaf sept al bezig, zelfs zonder eisprong! Ik heb geen vat meer op mijn eigen lichaam! Daar kan ik niet tegen.
Het lijkt nu wel alsof ik er heel erg mee bezig ben maar dat valt wel mee hoor. Ik ben nog geen wrak-

en ik kan nog lachen! Maar steeds weer die afspraken en echo's.....ik houd me maar voor dat het voor een zeer goed doel is en dat er altijd ergere dingen zijn. Ik houd me wel een beetje afzijdig van het forum, dat doet ook goed.
Maar jij, volgende week dinsdag de echo? Spannend lieve Lynn! Ik hoop van harte dat jullie een mooi kloppende cashewnoot zien!-

En wann was je bruiloft ook al weer? Was dat begin april of begin mei? Toch nog zwanger trouwen! Dubbel geluk!
Ik vind het heel erg lief dat je aan me gedacht hebt, doet me goed. Iedereen is weg! Wel voor een goed doel natuurlijk, maar Cloewja, StessC, Peet32, Renate1987, Daisy ook minder.....ach, we komen er wel!
Thanxxxxx!!!!