@ Mascha239

hey meis..
ik zie da je de 19e een 2e echo hebt.
ik moet de 13e ook weer op bezoek bij de gynocoloog, maar toen ik de afspraak moest maken hadden ze het over een echo met nekplooi meting en toen ik belde na het ziekenhuis zeiden ze dat ik die pas met een 12 weken moet hebben, en in de kliniek dus met een 9 a 10 weken zwangerschap..

dus nu is mijn vraag naar jou wat voor echo heb jij de 19e..?
snap er allemaal niks meer van.

xxx

haha, dan snap ik jou vraag wel ja.

Wij hebben besloten geen combinatietest te doen en die krijg je inderdaad rond de 12 wk.
Maar tijdens een combinatietest krijg je ook meteen een termijnbepaling en dus een definitieve uitrekendatum en die moet ik wel hebben.
Omdat onze afdeling met mijn 12 weken met vakantie zijn en ik de week daarvoor niet kon werd het nog een weekje eerder, met 10 weken dus een termijnbepaling.
Ik heb dan meteen een gesprek met mijn gyn omdat ik overgedragen wil worden naar de vk, maar dat wordt nog even de vraag omdat ik een schildklierafwijking heb. Maar eigenlijk verwachten we geen problemen daarmee omdat ik de zwangerschap van mijn jongste ook bij de vk heb doorlopen met schildklierafwijking en dat ging ook goed. Maar ik mag dus niet zomaar naar de vk, daar moet ik echt een doorverwijzing van krijgen.

Dus zo zit het bij mij-:) Wel fijn natuurlijk, vandaag over twee weken alweer een echo, maar ja dan moet ik wel weer wachten tot de 20 wk....of misschien met 16 wk een geslachtsbepaling, dat weten we nog niet zeker.

Fijne dag!!

Terug
Bovenaan