Massage

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.

Lastig gevalletje. Op mijn werk krijgen wij om RSI te voorkomen iedere 2 weken een drukpunt massage. Nu weet ik dat je wanneer je zwanger bent dit NIET mag hebben omdat je baarmoeder door de massage ook gaat samentrekken en dat schijnt niet goed te zijn.

NU is die meid die dat doet bij ons een zeer goede bekende bij de werkgever!! Ik heb wel het idee dat ik haar kan vertrouwen maar wil haar toch niet vertellen dat we bezig zijn.

Eigenlijk durf ik dus de laatste 2 weken van de cyclus de massage niet aan.
Moet er niet aan denken dat het eitje loskomt daardoor.

Wie kan met helpen met smoezen??

Ja, de blaasontsteking maar die kan ik toch niet iedere 2 weken hebben.
En als ik helemaal stop met de behandelingen dan willen ze zeker weten waarom want ik ben er juist te grootste voorstander van. (Heb er ook veel baat bij. Altijd rugklachten gehad en nu sinds een jaar niets meer!!!)

Zal ik het toch maar tegen haar vertellen?? Maar dan moet ze factureren terwijl ze niets doet want anders merken ze het ook weer...

Wat een gezanik. Leuk hoor maar niet heus!

Wie o wie kan me op weg helpen!
THANXX

Gr. Bieb.

Je kan misschien vertellen dat je een heeeel gevoelige buik hebt en regelmatig last hebt van Cystes ofzo??

Hi marielle

Kan dat in 1x op komen zetten dat?
Want ze geeft de behandelingen al 2 jaar en vraagt altijd ofdat alles goed gaat of we ergens klachten hebben enzo.

Dus het moet iets acuuts zijn.
Weet eigenlijk niet goed Cystes is?
(stom misschien)

Bedankt! Gr. Bieb.

Ik heb het gewoon verteld en dan zegt ze niets daar mag ik wel vanuit gaan. Ik heb het heel low gehouden gewoon iets van we denken eraan om te gaan proberen dus sla dat baarmoederpunt maar over.

Gr
Lotte

Is misschien wel de beste oplossing.
Liegen tegen haar vind ik heel lastig.
Heb altijd het gevoel dat ze dwars door me heen kijkt!

hoi

precies zoals lotte zegt lijkt me de beste oplossing.ik zou het ook vertellen 99% kans dat ze haar mond wel houdt

gr
ikkuh80

Hoi Bieb,

Allereerst wat goed dat je weet dat het niet goed is als je probeerd zwanger te worden en als je dat bent! Dat zou ik nou weer niet weten.

Wat moet je ineens op veel dingen gaan letten! (maar goed dat we dat niet erg vinden, alleen soms wel moeilijk)

Heeft zij niet zoiets als een vertrouwensrelatie met jou, zoals een arts? Dan mag ze het namelijk ook niet doorvertellen. Als je haar vertrouwd, dan zou ik het gewoon zeggen en kan ze je misschien wel een normale massage geven die geen kwaad kan. Kan jij toch ook nog een beetje genieten van een lekkere massage.

Succes met dit dilemma!

Groetjes,
Jade

Hi Jade,

Tja, ik denk inderdaad dat ik het gewoon vertellen moet. Echt een vertrouwens relatie hebben we niet. Ze is geen arts of zo...

Moet haar gewoon vertrouwen. Kan dat denk ook wel maar ze is zo spontaan enzo en omdat ze vrij close is met de werkgever vind ik het toch een beetje eng maar ja... alles beter dan een mk (al kan je daar in zo'n vroeg stadium nog niet over praten denk ik) door de massage!!!

Over 2 weken komt ze weer. Dan zit ik midden in mijn vruchtbare periode dus ik kan nog ff tobben en over 2 weken de knoop doorhakken.

Bedankt voor je berichtje.

Groetjes
bieb.

Terug
Bovenaan