Mastruberen 8 weken zwanger

<p>Hoi allemaal,</p><p>dit is een beetje een rare vraag. <br />voor dat ik zwanger werd mastrubeerde ik bijna elke dag. Ik heb een veel hoger libido dan mijn vriend. Nu ik zwanger ben vind ik het soms eng om te doen omdat ik niet wil dat mijn kindje iets overkomt. Ik kan weinig vinden op internet of andere zwangere vrouwen dit wel doen wellicht omdat er een taboe op zit. Zijn er vrouwen die zwanger zijn maar toch soms de hand aan zich zelf slaan?</p>

Hoi hoi, ik denk niet dat dit gevolgen heeft voor je kind. Sex tijdens zwangerschap mag.. of dit met je partner is of met jezelf maakt geen verschil volgens mij.

Groetjes 

Sex tijdens de zwangerschap kan gewoon hoor niet alle standjes zijn meer prettig hoe verder je zwanger bent je kleine zit veilig in het vruchtwater en heeft er geen last van penetratie word afgeraden als je vliezen zijn gebroken volgens mij (kans op infecties) maar vooral doen als je er behoefte aan hebt

Heyy, kan gewoon hoor! Heb zelf nu juist het probleem dat mijn man wel wil en ik mn libido deels kwijt ben. Was altijd redelijk op dezelfde lijn als die van hem. Merk dat vooral het klaarkomen heftig is en zorgt voor pijnscheuten. Hoop voor mn manneke dat t over een paar weken weer normaal is

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Stelt me toch weer even gerust. Vind seks hebben met mijn man nu enger als dat ik me zelf even verwen hahaha. 

Masturberen kan juist hartstikke goed zijn. Bij een orgasme komt het gelukshormoon oxytocine vrij, en dat krijgt je kindje in je buik ook mee!

Terug
Bovenaan