Masturberen

Hoi daar !
Ben ik de enige die de hele dag in staat van opwinding rondloopt?
Ik kan er niets aan doen, maar ik wil de hele dag masturberen, terwijl ik twee weken geleden absoluut niet aan sex moest denken. Ik heb overigens niet evenveel zin in sex met mijn partner. Ik kom niet veel op dit forum en misschien vinden jullie het zelfs geen gepaste vraag, ik denk dat ik heel graag wil horen dat het niet abnormaal is. Ik ben geen type om het aan de vk te vragen..
Ben nu 13 wkn.
alvast bedankt!
 
Hoi, ik ben nu ook ruim 13 weken zwanger en ik ben ook de hele dag heel erg opgewonden en masturbeer ook regelmatig, maar de sex met mijn man is gewoon gebleven. Misschien nog wel meer dan anders, omdat alles nu veel gevoeliger is. Je bent dus niet de enige en ik zou er maar gewoon van genieten.
Groetjes
 
Herken ik helemaal, ben ook erg hitsig. Seks met mijn vriend nog intact en beter en frequenter dan ooit, maar masturbeer er nu ook af en toe nog wat naast, wat ik voorheen niet of nauwelijks deed.
 
dat masturberen komt me bekend voor, maar voel me daarna vaak schuldig, herkennen jullie dat? de sex met mijn vriend is ook goed, maar al moet ik wel zeggen dat het de ene week meer is dan de andere week, zo kan ik onwijs veel zin hebben en de andere keer moet ik er niks van hebben. Grappig niemand inclusief mezelf durft zijn naam erbij te zetten, terwijl het geen onderwerp is om je voor te schamen.
 
Zal ik maar de eerste zijn dan die haar naam erbij zet.

Ik sluit me aan bij de anoniem van 16.09. De ene keer heel veel zin en de andere keer moet ik er niks van hebben. Masturberen deed ik toch al best vaak dus dat doe ik nog steeds. Het is wel intenser. Vrijen doet wel meer pijn. Ik heb een conditie waaraan ik geopereerd ben en seks zonder pijn was voor mij al niet meer mogelijk maar na verloop van tijd ging het wat beter. Maar nu ik zwanger ben lijkt het allemaal weer veel gevoeliger van binnen en pijnlijker. Morgen eens in het ziekenhuis vragen hoe het daarmee zit want het is super jammer.

groetjes, Jane
 
ik hoop dat mijn zin straks weer toeneemt over 2 weken mijn echo ,denk dat het ook tussen de oren zit of niet?
dan ben ik 12 weken en als ik weet dat alles goed zit durf ik mischien weer
 
Terug
Bovenaan