Masturberende dochter van 6

<p>zag hier een oude topic  over maar wil het meer recent maken </p><p>mijn dochter van 6 is erg veel met zichzelf bezig </p><p>haar handjes zitten meer in haar broekje dan boven tafel zeg maar </p><p>dit gaat van schuifelen op haar stoel tot div dingen inwendig gebruiken </p><p>ik laat haar maar begaan ze heeft er echt plezier in en komt min of meer ook tot een orgasme (of simuleert dit )</p><p>zijn er meerdere  ouders die dit gedrag zien van hun dochters op die leeftijd </p>
 
Nee maar persoonlijk zou ik gezien dit gedrag met haar naar de huisarts gaan omdat het me een stuk verder lijkt gaan dat onschuldig kindergedrag. Dan lijkt het me niet onbelangrijk te weten wat hier achter zit. 
 
Lastige situatie lijkt me. Heeft ze wel eens een orgasme gezien dat ze dit kan simuleren?
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar zou inderdaad zoals hier boven staat zeker even langs de huisarts gaat. Dingen in je vagina stoppen kan heel gevaarlijk zijn. En een orgasme klinkt meer volwassen 'spelen' dan ontdekken wat je lichaam kan.
Succes
 
Heb je wel eens een gesprek met je dochter gehad over hoe ze op het idee komt om dingen inwendig te stoppen en hoe het met dat orgasme zit? Proberen het gesprek zonder oordeel te hebben, want zoals gezegd, lijkt het me heel belangrijk om erachter te komen wat hier achter zit. 
Misschien heeft ze een "verkeerd" filmpje gezien, misschien ligt er iets anders achter... 
Sterkte en succes hiermee! Heel lastig deze situatie 
 
Joh, ik zou me niet te veel zorgen maken, en ook niet naar de huisarts als ze verder geen gek gedrag vertoont. 
Ik zat als kind ook lekker te wiebelen, tot soort can orgasme aan toe, en zie mijn dochter (3) dit nu ook doen. Hier wat extra info:
https://www.ouders.nl/artikelen/masturberende-meisjes-2-7-jr
 
Bovenstaand stukje alleen is misschien niet direct zorgwekkend maar als reactie op een eerder topic schrijft deze gebruiker dat zijn dochter van 6 voorwerpen in haar vagina stopt en daar van lijkt te genieten. Om eerlijk te zijn is dat wel iets waar (toen ik nog in de jeugdzorg werkte) de alarmbellen van gingen rinkelen. Dat gaat wel een stapje verder dan het lichaam ontdekken en reageren op iets wat als prettig wordt ervaren. 


 
 
Ik zou gezien de "VOLWASSEN" handeling, even met mn dochter praten. Misschien even van te voren contacten met de huisarts over hoe dit aan te pakken, of in ieder geval melding ervan te maken. Mijn inziens gaat het inderdaad wel iets verder dan 'je lichaam ontdekken' en gaan er bij mij alarmbellen af. Misschien helemaal niet nodig, maar beter t zekere voor het onzekere nemen. Succes ermee!?
 
Ook bij mij gaan alarmbellen af, ook ik werk in de zorg. Dingen in de vagina stoppen is op deze leeftijd geen normaal gedrag en 'het lichaam ontdekken'. Ik zou contact leggen met je huisarts hierover en overleggen hoe je hier het beste mee om kunt gaan richting je dochter. 
 
Terug
Bovenaan