mat care test, wie?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

heeft iemand van jullie al eens de mat care zwangerschapstest gebruikt? Je kunt ze bestellen via www.zwangerschapstest.nu   Er staan testen bij die je 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken, maar ook van 6 dagen voor je NOD.

Dus heeft iemand hier ervaring mee???
xx Linda

hoi linda

ik gebruik ook altijd matcare, deze testen zijn iid gevoelig. het zijn de zelfde die ziekenhuizen gebruiken. die enkele staafje, de goedkoopste dus.
eigenlijk zijn ze allemaal het zelfde van mat care alleen de omhulsels zijn anders voor het gemak.

natuurlijk ligt het voornamelijk aan je eigen lichaam of je vroeg kunt testen, maak je veel hcg aan dan zou het voor je nod kunnen. maar er zijn ook vrouwen die pas een week na hun nod positief testen.

er is iig geen enkele reden om ze niet te kopen. matcare is betrouwbaar. romed niet!

succes ermee
liefs esther

hoi,

Je hoort steeds verhalen van dat de ene testen wel betrouwbaar zijn en andere niet.
Heel veel meiden zijn over mat care ook niet tevreden, maar ik heb ze zelf ook gebruikt en ben inmiddels 27 wekenzwanger.

Gr Cares

Hoi!

Ik gebruik ze ook!
Ben gewoon tevreden erover hoor!
Heb ook de ovutesten ervan. Ik heb de midstream.
Nu heb ik wel 4 dagen vtv getest en gaf idd niks aan, ligt ook aan je lichaam zoals hierboven al genoemd!

Maar over het algemmen erg tevreden!

kus maan xxx

Geen klachten over de matcare testen.
Ook sensitest is goed.
Helaas met geen van beiden nog positief mogen testen.

Liefs,

Twinkel3

Hoi,

Ik heb de ovutesten van matcare gebruikt.
Dat beviel me prima.
Nu heb ik ook de zwangerschapstesten van matcare in huis.
Van beide testen heb ik de midstream variant.
Die vind ik het prettigste in gebruik.

Succes met testen.

Liefs Mickey

ik heb de ovulatietesten daarvan gebruikt en werken wel goed hoor testte op dag 4 al positief ermee,vond ze wel fijn alleen geen goed resultaat(tenminste ben ongi geworden afgelopen zaterdag)
groetjes mier

ik heb ze ook in huis.. nog niet gebruikt.. misschien vrijdag!

Terug
Bovenaan