Mat care testen: Positief of niet????

Hallo

Even een vraagje aan iedereen hier..
Ik heb een cyclus van 28 dagen en 4 september voor het laatst ongi geweest
dus had ik 2 oktober weer ongi moeten worden.
Nu ben ik dat niet geworden en heb ik zondag de 2e de eerste test gedaan en licht positief, maandag de 3e weer getest en weer positief, dinsdag weer getest en weer positief en woensdag weer   getest en weer positief, en ook vandaag weer getest en het streepje is veel donkerder geworden.
Dus ook positief.
Zou ik nu zwanger kunnen zijn ja of nee.
graag jullie meningen
Groetjes Sylvia
 
Hoi Silvia,

Als ik jou verhaal lees kan ik denk ik alleen maar zeggen

GEFELICITEERD!!!

je test al 5 dagen positief dus ik denk dan wel dat je hier vanuit mag gaan.


Groetjes,
Irene
 
Hoi,

Hier hetzelfde verhaal als jou; ik had ook ongeveer vorige week maar in ieder geval afgelopen weekend ongesteld moetnen worden maar nee hoor! Dus maandag getest en een dikke vette streep, dinsdag weer en morgen doe ik er nog een voor de zekerheid want ook al weet ik gevoelsmatig dat ik zwanger ben ik kan het nog bijna niet geloven. Het is trouwens onze derde.

Gefeliciteerd trouwens,

Groetjes,
Maron
 
Natuurlijk joh.. GEFELICITEERD!
Is bij meer testen zo, dat ze licht verkleuren i.p.v. donker zo snel na je NOD. Ook logisch, want ze reageren op de hormonen in je lichaam... die worden zo pril in de zwangerschap nog volop aangemaakt. Iedere positieve verkleuring is zwanger, maakt niet uit hoe licht of hoe donker. Als het zichtbaar is ben je zwanger.

Geniet ervan!
 
Hallo,

Ik snap niet zo goed waarom je zoveel testen doet? Je leest dat zo vaak op het forum, misschien ben ik wel een rare (haha)
Een test wordt namelijk alleen positief als je het hormoon hcg in je urine hebt, en dat hormoon zit alleen in je urine als je zwanger bent dus......
 GEFELICITEERD!!!
 Je bent hartstikke zwanger

groetjes kirsten
38w1d
 
Terug
Bovenaan