Mat Care zwangerschapstest Midstream van Zwangerschapstest.nu goed of niet???

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik lees hier allemaal verhalen over de Romed test van brabbel...nou heb ik die niet gekocht maar ik heb de Mat Care van zwangerschapstest.nu ze zien er precies hetzelfde uit dus nu vraag ik me af of die ook niet goed zijn??

Ik heb namelijk al eerder getest met die en toen was het negatief (me cyclus was in de war) en 3 weken later heb ik getest en toen was hij positief!! En vorige week ook weer!!
Dus nu vraag ik me af of er meer zijn die deze testen hebben gebruikt en wel echt zwanger zijn??

want ik ben zo kotsmisselijk als het maar kan me borsten groeien en tepels doen giga zeer! En me buik zet ook uit en de darmen zijn op hol geslagen!!
maar ik durf haast niet naar de dokter ben bang dat hij zegt dat ik helemaal niet zwanger ben!

Wie helpt me van de onzekerheid af!!
groetjes mama zoontje 16maanden en ukkepuk 5 weken en 4 dagen!

Hallo,

Als je nu eens een test van een ander merk gaat halen zoals die van de samenwerkende apothekers. Die werkt bijv goed en staat goed aangeschreven.

Dan kun je in elk geval het prive houden als je dat wilt.

Verder klinkt het of je alle symptomen van een zwangerschap hebt. En ik vind dat nog altijd de beste idicator.

Veel succes en houd ons op de hoogte

Groetjes Nathalie

P.S. twijfelen is ook een zwangerschaps symptoom. Ik had er erg last van bij mijn zwangerschap nog voor dat ik wist wat er aan de hand was. Ik dacht een burnout te hebben omdat alles emotioneel waas en dat ik een enorm warhoofd was.

Hoi ymswheart,

Ik zou me als ik jou was geen zorgen maken hoor...
Het is nu een bekend ggeven bij de romed testen...maar zou wel gek zijn als er nog een stel van die belachelijke testen op de markt waren...
Als je geruststelling wil doe je toch gewoon een test van een drogist...
Jij bent echt wel zwanger hoor!!
Geniet nou maar!

Liefs Linnepinnie

Zou ik ook doen, een gewone test kopen. Het ziet er zeker naar uit dat je wel zwanger bent.
Heel veel succes.
Groetjes V.

Hoi hoi

Ik moet ook wel zwanger zijn, waar ben ik anders zo misselijk van dat ik zelfs niet kan eten?? me broeken zitten ineens strak terwijl ze normaal van me kont afzakten letterlijke en figuurlijk!! Het voelt soms net of er een baksteen in me onderbuik ligt als ik op me zij lig of op de rug...Me borsten groeien enorm (dat vind me man wel leuk dus die ziet het helemaal!!) en me tepels doen ook giga zeer al word het wel wat minder! Voor de rest gaat het wel weer redelijk!!

Ben alleen even boos op de dokter! Ik daar heen bellen zeg dat ik 5,5 week zwanger ben en vraag of ik een afspraak moet maken...zegt ie nee met 11 weken kan je wel een afspraak maken....het is de eerste 3 maanden toch afwachten en we kunne nu toch nog niet zoveel! Hmm balen !!!!! Maar goed de dokter zal het wel weten niet dus moet ik wachten tot 11 juni dan ben ik 11 weken!!

groetjes mama zoontje 16 maanden en ukkepuk 5,5 week

Terug
Bovenaan