maten

He meiden was zomaar benieuwd in wat voor maatje jullie kleintjes nu zitten
Kyandro heeft luier maat 4
rompers 86/92
broekjes 80
shirtje 80 of 86
schoenmaat 20 of 21 (maar net hoe het valt)
liefs jootje

Hier met de rompers net een beetje aan 't klooien: de 74/80 worden te klein, maar helaas heeft de Hema geen 80/86, want 86/92 is echt nog te groot. Misschien toch maar de 86 van de H&M gaan halen, maar da's toch prijzig :-(

Verder truitjes/shirtje 86 en broeken 74/80, afhankelijk van de winkel.
Laatst pyjamaatjes gekocht bij C&A, die vallen klein zeg! Was blij dat ik 86 had meegenomen. Ook een tuinbroek daar gekocht, maat 86, past ook goed...

Schoenen heeft hij alleen zachte van de Hema, thuis lekker op anti-slip sokjes.

X
Evje

Hier rompers maar 74/80
en broeken en truien past ze zowel maat 74 als maat 80. Maat 74 begint wel wat te kort te worden.
Julia heeft nog geen schoenen aan. Ik heb wel 2 paar, maar die trapt ze steeds uit. Ze draagt buiten warme sokjes en daaroverheen van die sokschoenen. Maar nu eht buitne kouder wordt moet ik toch maar opzoek naar echte schoenen. Binnen loopt ze gewoon op blote voetjes.

Hier rompers 74/80 nog net, maar ben al met grotere begonnen.

Shirtjes en broeken alles 80.

Schoenmaat heeft ze 19. Floor schopte ook alles uit, maar nu ze loopt heeft ze echt wel schoenen nodig. Dus ik heb nu "echte" schoenen gekocht met veters. En ze vind ze geweldig!!
Ze komt ze regelmatig brengen, en als ik ze dan aan heb getrokken komt ze haar jas brengen. Dan wil ze buiten spelen ;)

Liefs,

T

Terug
Bovenaan