Matilda is geboren!

Afgelopen zaterdag 23 juni is onze dochter Matilda geboren. De bevalling verliep buitengewoon goed. Ze was binnen anderhalf uur geboren.
Hier is hoe het ging: Ik moest rond half vier even naar de wc. Meestal als ik dan naar de wc was geweest, kreeg ik wat last van harde buiken. Dit keer was de kramp echter na het plassen veel erger. En na vijf a tien minuten volgde er nog een, en toen nog een. Het deed zo zeer dat ik mijn man wakker maakte. Die heeft toen nog drie weeen getimed en bij de zevende gelijk de verloskundige gebeld om 4u in de ochtend. Omdat ik een aantekening heb dat ik snel kan bevallen, is zij gelijk gekomen. Mijn man heeft ondertussen alles snel klaar gezet, de verloskundige heeft hem nog even geholpen en toen had ik ineens persdrang. Het was wat raar voor me, want bij de andere bevallingen waren mijn vliezen al gebroken toen dit gebeurde. Dat maakte me wat angstig. Gelukkig was de verloskundige er en na de eerste echte perswee heeft ze de vliezen gebroken en binnen een paar minuutjes was Matilda geboren. Echt fantastisch om haar op mijn buik te mogen hebben. Ze woog 4180 gram, is vandaag weer voor het eerst gegroeid en ik ben apetrots op d'r.

Gefelicteerd van een sept mama.

Heb je verhaal gelezen,ik heb ook een aantekening dat ik snel beval hoop natuurlijk dat het bij de tweede nu ook snel gaat,maar je weet het nooit.

Nou geniet van je dochter!!

Terug
Bovenaan