Matras kinderwagen/Quinny Dreami

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

ik heb een vraagje; wie van jullie heeft net als ik een kinderwagen waarvan het matrasje
al helemaal gevormd is naar het lichaam van je kindje? Het matrasje in onze kinderwagen (Dreami Quinny) is nl helemaal gevormd en omdraaien helpt niks. Ook omdat de bovenkant van het matras(en vorm kinderwagenbak) smaller is dan de onderkant.. Het ligt volgens mij voor geen meter meer voor onze dochter..

heeft iemand tips?

Liefs Chantal
(moeder van Lotus, ruim 14 weken)

Hoi Chantal..
Ja, hier hetzelfde hoor..
De matras is inderdaad helemaal vervormd..
Ik leg hem er regelmatig even uit, en trek hem terug in vorm, maar het helpt niet echt..
Lieve heeft er een week of zes ook s'nachts in geslapen, maar nu alleen overdag als we naar buiten gaan. Vind het ook erg snel ja..
Ze ligt echt in een kuil..haha
Weet ook niet wat je er aan moet doen..
Lieve is ons derde kindje, maar de wagen is nieuw..wil hem als ze er niet meer ingaat ook nog wel kunnen verkopen..
Groet R

Hoi dames,

ik heb een wagen van Mutsy en hier gelukkig geen problemen mee maar ik zou gewoon ermee terug gaan. Het is toch niet normaal dat dat zo snel al gebewurt. Mijn vorige wagen heb ik bijna dagelijks voor twee kinderen gebruikt en de matras was nog als nieuw.

Groetjes van marloes

Hallo Dames,

Van zo'n kinderwagen fabrikant mag je kwaliteit verwachten. Je hebt garantie, dus gewoon terug gaan naar de winkel waar je de wagen gekocht hebt. Grote kans dat ze het matrasje omruilen. Je kunt klachten ook door mailen naar quiny. Kunnen ze hier in de toekomst iets aan veranderen.

Groetjes lins

Het is mij helaas ook al opgevallen. Ik ga maar eens bellen denk ik want Mette ligt er pas 3 maanden in.

gr.Ing

Hee meiden,

wil jullie toch even op de hoogte brengen: Ik heb vorige week gebeld met de winkel waar we de kinderwagen gekocht hebben. Ze zeiden dat na 3 maanden het matrasje nog niet zo vervormd mag zijn. Hoefden het geen eens te laten zien!! Ze hebben contact opgenomen met Quinny en deze week kregen we al een spiksplinternieuw matrasje opgestuurd.

Hoezo (snelle) service.. Wou het jullie wel even laten weten!!

Groetjes van Chantal
(mama van Lotus: 16 weken + 1 dag)

Terug
Bovenaan