matras kopen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Effe een paar vraagjes,
Wat voor matras hebben jullie voor de baby, waar heb je op gelet?
Hoe duurder hoe beter?

alvast bedankt

Wies

Hallo,

Gewoon bij Prenatal. En het is zeker niet hoe duurder hoe beter. Ik heb er een op maat laten maken (ivm wiegmaat) en deze was ongeveer 40 euro (90 x 45 cm geloof ik)

groetjes Mariska

bij lange na niet; hoe duurder hoe beter..ons mam heeft een dure gekocht voor bij haar en die vind ik lang niet zo prettig als die van ons (die is heel dik, heeft afwasbare hoes e;d.) hebben we bij de leenbakker gehaald voor 35 euro, enneh dan kan je het jaar erop nog eens een nieuwe halen bij wijze van spreken...

Hoi hoi..

Ik heb toevallig wel een heel duur matras... 100 euro, maar ik kreeg een waardebon twv 180 euro als ik een party gaf over slaapcomfort dus dat kwam goed van pas hahaha...

Het is een ademend matras ( beetje zoals de aerosleep matrassen ) en heel dik...
Je hebt ook al matrassen van 10 cm maar je moet toch zon 1,5 tot 2 jaar met het matrasje kunnen doen en aangezien wij hierna nog graag 2 kindjes zouden willen komt dit wel goed want het is wel een degelijk matras.

Ik zou alleen geen matras van schuimrubber pakken aangezien die zich gaan vormen en dat is niet fijn als je kindje wat groter is en hij ligt in een deuk :p

Liefs Esther

Hallo allemaal

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb mij laten informeren bij een babyspeciaalzaak (waar ik de kamer ook meteen ging bestellen). Zij hadden het over aerosleep en Purflo-matras.
Wie heeft hier ervaring mee?

groetjes Wies

quote: Esther84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-09-2007 16:27:50'));

Hoi hoi..

Ik heb toevallig wel een heel duur matras... 100 euro, maar ik kreeg een waardebon twv 180 euro als ik een party gaf over slaapcomfort dus dat kwam goed van pas hahaha...

Het is een ademend matras ( beetje zoals de aerosleep matrassen ) en heel dik...
Je hebt ook al matrassen van 10 cm maar je moet toch zon 1,5 tot 2 jaar met het matrasje kunnen doen en aangezien wij hierna nog graag 2 kindjes zouden willen komt dit wel goed want het is wel een degelijk matras.

Ik zou alleen geen matras van schuimrubber pakken aangezien die zich gaan vormen en dat is niet fijn als je kindje wat groter is en hij ligt in een deuk :p

Liefs Esther

goedkope matrassen zijn niet perse dun hoor..(10 cm of iets dergelijks) die van ons is dikker dan de meeste dure matrassen, wat betreft schuimrubber ben ik met je eens dat is idd niet prettig!

Daarnaast als wij een tweede krijgen kopen wij gewoon nieuw matrasje, ik laat niemand op een ondergepiest, gepoept matras liggen ook al liggen en zeiltjes en lagen in, dat vind ik echt niets, elk kindje krijgt een schone start bij ons dus ook een nieuw matrasje, ik koop voor mezelf zoiezo elke zoveel tijd een nieuw matras dus ook voor onze kleine.

OJA je moet voor je kindje hetzelfde kopen als dat je voor jezelf zou doen, ik heb hele dure matrassen gehad was meer dan 1000 euro kwijt een paar jaar geleden maar omdat ik rugpijn hield ben ik verder gaan zoeken, ben bij de leenbakker geslaagd al een geruime tijd geleden en heb geen rugpijn meer...hij heeft misschien een wat kortere levensduur maar dan koop ik gewoon een nieuwe over een tijd, ik kan immers 5-6 matrassen voor hetzelfde geld kopen dan ik bij mijn dure matras had,,

Terug
Bovenaan