quote: Esther84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-09-2007 16:27:50&apos

);
Hoi hoi..
Ik heb toevallig wel een heel duur matras... 100 euro, maar ik kreeg een waardebon twv 180 euro als ik een party gaf over slaapcomfort dus dat kwam goed van pas hahaha...
Het is een ademend matras ( beetje zoals de aerosleep matrassen ) en heel dik...
Je hebt ook al matrassen van 10 cm maar je moet toch zon 1,5 tot 2 jaar met het matrasje kunnen doen en aangezien wij hierna nog graag 2 kindjes zouden willen komt dit wel goed want het is wel een degelijk matras.
Ik zou alleen geen matras van schuimrubber pakken aangezien die zich gaan vormen en dat is niet fijn als je kindje wat groter is en hij ligt in een deuk
Liefs Esther
goedkope matrassen zijn niet perse dun hoor..(10 cm of iets dergelijks) die van ons is dikker dan de meeste dure matrassen, wat betreft schuimrubber ben ik met je eens dat is idd niet prettig!
Daarnaast als wij een tweede krijgen kopen wij gewoon nieuw matrasje, ik laat niemand op een ondergepiest, gepoept matras liggen ook al liggen en zeiltjes en lagen in, dat vind ik echt niets, elk kindje krijgt een schone start bij ons dus ook een nieuw matrasje, ik koop voor mezelf zoiezo elke zoveel tijd een nieuw matras dus ook voor onze kleine.