Matras ledikant

Ik heb mij destijds laten verleiden door die aerosleep matras met topper. Het gaf mij een fijn gevoel met rollen op de buik maar het is ook verrassend handig met ongelukjes. Alles komt op de topper en die kan in zijn geheel in de was. Super snel droog en zo blijft je matras mooi schoon en fris
 
Ik heb gewoon gekeken naar consumentenbond en daar een van de beste matrassen gekozen. Dat was geen enkele aerosleep. Ik kwam uiteindelijk op een matras van de ikea van 40 euro. Later heb ik eens een aerosleep topper gekregen van iemand, die heb ik er ook op gelegd. Maar bij mij tweede ligt die er nu niet op omdat ze het daardoor te koud krijgt. De tweede is net zo'n koukleum als haar moeder haha.
 
Lees je in bij de Consumentenbond. Sommige merken zoals Aerosleep bieden helemaal niet de veiligheid die ze beloven en je betaalt ook nog eens de hoofdprijs. 
Vaak komen juist de goedkopere matrassen van bijvoorbeeld Ikea het beste uit de testen naar voren. 
https://www.consumentenbond.nl/babymatras/wiegendood
Wij kwamen toen uit op een matras die ze onder andere bij de babydump hadden, maar dat is al twee baby's geleden. 
 
We hebben de HIMLAVALV van de Ikea. Deze is als beste getest van de Consumentenbond. Voordeel is dat de hoes in de was kan en je kan het matrasje meenemen onder de douche. En het is binnen een paar uur droog. Handig bij een kind met de buikgriep. (Spreek uit ervaring...) 
 
Veel matrassen bevatten schadelijke chemische stoffen. Wij hebben een matras besteld op green jump, naam is : Lara plus bio. Van natuurrubber en kokos. Bevalt goed
 
Terug
Bovenaan