Matrasje voor het ledikantje

We hebben afgelopen weekend een ledikantje via marktplaats gekocht, maar nu nog een nieuw matrasje kopen.
Hoe dik moet een matrasje zijn en heeft iemand ook tips wat een goed matrasje is?

Grts
Sam

wij hebben een heel slaapkamertje gekocht toen die tijd.. ledikantje, matrasje, kledingkast commode en commode plankje... dus ik heb geen idee welke wij hebben haha :p meestal staat er een streepje tot hoe hoog het matrasje maximaal mag zijn

Ik heb er een van de prenatal. niet de goedkoopste maar ook niet de duurste, het zit er een beetje tussen in. De aerosleep zoals supertje hierboven heeft is best duur. Doe wat je gevoel zegt wat je moet nemen maar de matrasjes hebben niet zo heel veel te lijden omdat de kindjes nog niet zo zwaar zijn.

@ supertje ik bedoel het niet vervelend hoor ;-) vind het super dat ze die dingen hebben uitgevonden. Alleen mijn portomonee laat t niet toe ;-) en vind een gewoon matrasje ook prima.

Groetjes

Je moet een stevig matrasje hebben die goed ventileerd
Wij hebben een matras bij de kamer gekregen en dat is een standaard matras dus niet de duurste maar ook niet de goedkoopste

ik geloof dat 11 cm standaart dikte is.
en inderdaad de kleintjes wegen nog niet zo veel dat het matrasje indeukt. het is anders vast op internet te vinden. de maten van je ledikant weet je.
ik meende dat wij 120 lang, 60 breed en 11 dik hebben. en bij de papieren (bouwpakket inelkaarknutseltekening) stond dat je rekening moet houden met de afstand tussen het matras en de rand van je ledikant dus als je de lattenbodem helemaal beneden of bovenin hebt.

Wij hebben ook de aerosleep genomen, hij is wel duur maar ik ben er erg tevreden over. Maar je moet doen waar jij je eigen goed bij voel en wat je kan betalen. Succes ermee. Liefs priscilla

Terug
Bovenaan