matrasje

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Mag je de matras van je eerste baby gebruiken voor de 2e?
Mijn zoon heeft er zo ´n 2 jaar in geslapen en krijgt nu een groot bed.
Hij weegt nu 12 kilo, mag de baby dan op zijn matras slapen of toch liever een nieuwe kopen?

Groetjes Tal
23 wk zwanger

Hoi,

Ik heb nu voor mijn 2e zoon  (geboren 28-09-07) in de wieg ook gewoon het matrasje liggen van mijn eerste en een neefje van hun heeft er ook nog opgelegen. Straks gaat Duuk naar zijn ledikant en daar ligt het matrasje van mijn ouste zoon nog steeds in. Volgens mij kan dat echt geen kwaad hoor.

Liefs janine

Hey.

Ik ga ook gewoon het zelfde matrasje gebruiken waar onze dochter ook 3 jaar op heeft gelegen. Ik ga er van uit dat de kuilen er niet in zitten omdat die kleintjes toch niet zo zwaar zijn. Volgends mij mag dat gewoon hoor.

Groeten van Miena.

hoi
ik zou wel een nieuw matrasje gebruiken.ivm vocht en bacterien die er toch in kunnen zitten.en een tip.bij ons op de markt staat een mannetje met schuimrubber die maakt matrasjes(met een hoesje er om heen)  op maat en goed ook koste ons maar 20 euro.kijk eens bij jullie op de markt.

groetjes

Ik heb deze keer ook een matrasje van mijn vriendin gekregen die ik ga gebruiken.
Volgens mij, als je deze steeds goed lucht, kan het geen kwaad.
Daarbij is het een goed merk.

Groetjes Renata.

Ik doe het matrasje iedere keer goed luchten als ik het beddegoed afhaal en draai hem iedere week om.
Welke markt is dat?
Ik woon in Limburg en bij ons op de markt staat wel iemand met matrassen e.d.
maar doet volgens mij niet opnieuw overtrekken.
Denk dat ik het nog ff laat liggen en als ze voor een intake komen of bellen dan vraag ik wel of ik een nieuwe moet halen of niet.

Groetjes Tal
P.s bedankt voor jullie reactie

Terug
Bovenaan