matrasje

A

Anoniem

Guest
We hebben een bedje gekocht en nu wil ik me gaan verdiepen in matrasjes.
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Hebben jullie handige nuttige adviezen voor me die ik moet weten voor dat ik een matrassen winkelen in ga. En dat ik me niet iets laat aansmeren.

wij hebben gewoon een matrasje op de markt gekocht voor 25 euro. De tweede ligt er nu op, en nooit ergens last van gehad. Let wel, de duurste is niet altijd de beste. Misschien dat er ergens een matrassentest te googlen is

Als jij en je partner veel last hebben van allergiën, dan is het wel aan te raden om een speciaal matrasje aan te schaffen. En anders voldoet inderdaad een goedkoop matrasje prima.  Een  baby weegt niet zoveel, dus die matrasjes slijten bijna niet. Het enige waar je wel op moet letten is dat het matrasje niet te zacht is, maar volgens mij zijn die ook niet te koop.
Wij hebben het matrasje bij Leenbakker gekocht en het bevalt prima.

Groetjes,
Leeuwtje

wij hebben ook een matrasje van de markt van 27 euro,voldoet zeker prima, en nu de tweede eraankomt koop ik gewoon weer een nieuwe. is toch een lekker fris idee, gezien het spugen ,kwijlen ect. wat die kleintjes doen...

hoihoi.

het enige waar ik op heb gelet bij een matrasje was dat hij stevig is, en goed vocht opneemt.

ik heb hem bij de ikea gekocht.

kan nog niet zeggen of hij goed bevalt.
mn kindje moet immers nog geboren worden hihihi maar ga er wel vanuit dat deze goed is.

die van mij was rond de 30 euro.

wat ik hieruit kan opmaken. ( van wat de andere vertellen en ik) hoef je dus echt geen matrasje te kopen van 100 euro.
duur zegt ook niet alles.
( dit denk ik met alles hoor, niet alleen matrasje)

liefs, do
morgen 38 weken

Terug
Bovenaan