Matrasje

Hooi meiden,
ik dacht dat ik al een vraag een keer gesteld had, heb heel het forum afegzocht maar vindt hem nergens terug....
Wat voor soort matras hebben jullie en waar gekocht? Je hebt er zoveel verschillende, met schuim en met veren etc...

Eerlijk gezegd geen idee. Gekocht bij babyzaak, maar welk merk ofzo (?)

Overigens niet die airosleeper, want dat vond ik geldklopperrij. Maar dat is mijn mening.

Liefs

Ik heb geen specifiek merk gekocht, maar qua prijs een beetje gemiddeld. Ben naar prenatal gegaan en heb eens even gekeken wat er was. Nasa schuim en aerosleep vond ik geldklopperij.
Mocht mijn kindje echt een buikslaper worden dan kan ik altijd nog een aerosleep kopen als ik het niet vertrouw.

Wij hebben een gewoon matras van Prenatal, een gemiddelde wat prijs betreft, en daarop een aerosleep matrasdek, wat wel heel makkelijk te wassen is als het vies is geworden.

@ Caat, mijn dochter is een buikslaper vanaf dag 1. Hebben ook geen airosleeper. Of je nu wel of niet zo'n matras hebt, je kindje moet zelf hoofd kunnen draaien. Het is helemaal niet bewezen dat dat matras echt helpt. Dus ook toen bleek dat wij een echte buikslaper hadden, zijn we niet overgestapt. Ze kon goed dr hoodje draaien.

Liefs

Zowel mijn zoon als mijn dochter werden door de verpleegkundige in het ziekenhuis al op hun buik gelegd omdat ze anders niet konden slapen. Later bleek dat ze allebei een reflux hadden wat misschien een verklaring is. Ze hebben gewoon op een matrasje van €35,00 van de Ikea geslapen en dat werkte prima. Ik heb nu weer zo'n zelfde matrasje gehaald.
Mijn beide kindjes konden wel al na een paar dagen hun hoofdje omdraaien als ze op de buik lagen.

Terug
Bovenaan