Matrasje

Voor in het ledikantje moet ik nog een matras. Nu zit ik te denken zal ik gewoon een matrasje van bijvoorbeeld Ikea kopen voor ongeveer 60 euro. Of moet je tegenwoordig echt zoon aerosleep matras hebben (kosten ongeveer 170 euro)?
Tot hoeveel jaar past een kindje eigenlijk in een ledikantje?

Ik denk dat die van Ikea ook prima zijn... Anders zouden ze dat ook niet verkopen.
Bovendien heb je bij Ikea ook van die foamschuim matrasjes, niet zo duur als elders, zelfde werking hoor... Ik ga daar ook mijn matrasje halen.
Meubels voor de kinderkamer zijn al duur genoeg...
Ik denk dat het kind met 4 jaar eruit is, en naar een groter bed wil. Althans, dat weet ik van de kinderen van mijn beste vriendin. Die kregen met 4 al een junior bed.
Succes

wij hebben ook een matrasje van de ikea en we zijn er tevreden over.je kunt verschillende kiezen van goedkoop naar duurder wij hebben de middenweg gekozen.voelt fijn aan.
onze dochter heeft maar tot 2,5 jaar in haar ledikantje gelegen,toen kreeg ze een peuterbed.
de meeste kindjes gaan volegens tussen de 2.5 en 3.5 naar een ander bed
liefs jootje

Bij een goede baby zaak heb je vaak keuze van de goedkope categorie en dan de duurdere. Dit wordt ons vierde kindje en we hebben altijd de " goedkope" variant aangeschaft. Niks mis mee hoor!

Wij hebben ook een goedkope variant van €60,-. is niks mis mee! Onze dame was 2 jaar en 2 maanden toen ze overging naar het grote bed. Ze was eraan toe en kreeg een nieuwe kamer met een groot bed. Mijn ervaring is dat je een peutrbed maar heel kort gebruikt en we hadden de ombouw van mijn oude bed nog. Nieuwe lattenbodem en matras erin en slapen maar! Sinds ze in het grote bed slaapt, slaapt ze veel rustiger en aan één stuk door. In het ledikantje werd ze steeds wakker omdat ze klem lag.

Liefs ciomama

Wij hebben de aerosleep gekocht. Wat het duur maakt is de aerosleep hoes die er om heen zit.

Wij hebben het gedaan omdat wij ons er prettig bij voelen. Als je kind op haar buik komt te liggen met gezicht naar beneden kan het gewoon ademmen. En met een gewoon matras met matrasbeschermer niet. Ik vond het een heel veilig idee. Nu heeft onze eerste er ruim 3 jaar in geslapen. As ze in hun bed plassen neemt de aerosleep alles op en liggen ze er verder droog bij. Op de natte pyjama na natuurlijk. Ook met spuug is het niet zo'n rommel even in de wasmachine en binnen 15 droog. Als ze koorts heeft neemt hij ook zweet op. Ze heeft nu een peuterbed en heb daar ook de aerosleep in gekocht. Wij zijn erg blij met deze investering.

Terug
Bovenaan