Maube-baby vraag

Hey Frederique en alle anderen,

En...fijne vakantie gehad?
Volgens mij kwan je vandaag weer terug.
Toevallig word het hier vandaag ook heeeel mooi weer!
Kun je lekker verder genieten!

Even jouw vraag beantwoorden,
De maybe-baby is een apparaatje [net zo groot als een lipstick] met een microscoopje erin.
Elke morgen doe je een klein beetje speeksel erop [voor het eten] je wacht ong. een kwartier en als je dan een varen structuur hebt ben je vruchtbaar.
De eerste maand dat ik het gebruikte was het meteen raak!
Maria2 had dezelfde ervarinf hiermee.
Wiu waren allebei al even bezig.
Maar sommigen vinden het ook niks, het geeft mij in ieder geval een goed gevoel.
Nou meid, ik lees wel hoe je vakantie is geweest.
En Nienepien, gaat het nog een beetje met jouw?
Zet hem op meiden!!

Liefs, Monique2

Hoi Monique en Nienepien (allemaal van het decemberforum!!!),

Hier ben ik weer!! Vannacht ben ik om 3 uur gearriveerd!! We waren echt helemaal kapot en ik was dolgelukkig in mijn bedje te liggen. Nu ben ik erg druk met wassen etc. Je kent het wel. Vanmorgen hebben we voor het eerst even de film bekeken van ons trouwen. Echt super leuk om dat weer even terug te zien.
Verder voel ik me wel ok. Ik merk dat ik weer even mijn ups en zijn downs heb over de miskraam. Ik had het blijkbaar nog niet echt een plekje gegeven (dat zou ook wel te snel zijn dus het kwam weer even op mijn bordje). Ik zou vorige week zaterdag mijn nod hebben maar 1,5 week later ben ik nog niet ongesteld. Ik denk steeds dat ik het word maar dan komt het toch niet. Ik weet dat het na een miskraam langer kan duren voordat je voor het eerst weer ongesteld wordt dus ik moet het nog maar even afwachten. Tegen beter weten in hoop ik toch steeds dat ik zwanger ben en daarom nog niet ongesteld ben. Had nog een testje liggen en die heb ik gedaan maar helaas.... niet zwanger. Ik wou dat ik ongesteld werd, dan kunnen we tenminste weer aan de slag!

Monique, wat grappig die maybe baby. Kun je dat gewoon bij een drogist kopen? Of moet je dat kopen bij een apotheek?
Zelf gebruik ik de ovulatietest van Clearblue. Ik heb er nog een paar liggen maar als die op zijn en ik heb geen resultaat dan ga ik zeker de maybe baby eens proberen!! Zelf heb ik de laatste eisprong zeker gemist (als ik tussen nu en een paar dagen ongesteld word) omdat ik 2 weken geleden en de dagen erom heen ziek was (keelontsteking) en we dus niet hebben geklust... Nou ja, volgende ronde beter...
Hoe voel jij je nu? Nog veel ups en downs?
Heb jij ook dat je je na de miskraam ineens heel zwanger voelt? Zelf had ik na de miskraam ineens alle klachten die je maar kunt hebben als je zwanger bent... heel vaag. Ik dacht daarom echt dat ik weer zwanger was maar dat was ook wel heel snel geweest. Meis, we houden elkaar op de hoogte. Geniet lekker van het weer!! Ik ga ook zo even lekker in de tuin zitten!

Nienepien,
Hoe is het met jou? Ben je al weer druk aan het klussen? Jij zult al wel (bijna) je eisprong hebben! Wat voor een cyclus had je voor de miskraam? Ik had een cyclus van 26 dagen... ik hoop dat ik snel weer in dat ritme kom!!
Hoe voel jij je nu verder. Toevallig dat we allebei op het zelfde moment verdrietig waren om de miskraam. Op dat moment heb ik echt steun van jou lieve woorden gehad!! Ik voelde me ineens zo rot toen ik dat berichtje aan het typen was vorige week!! Ik hoop dat het goed met je gaat en lekker aan het genieten bent van het mooie weer. Hopelijk tot gauw!!

Kus Frederique

Hoi Monique en Frederique

Gaat vandaag al weer stukken beter, we zijn hard bezig om mijn ei sprong niet te missen. Had voor mijn miskraam al een heel onregelmatige cycles, 28 tot 52 dagen,ga ervan uit die nu ook te hebben! En reken maar dat dat klussen is!
De maybe baby is te koop bij premom.nl. Zelf gebruik ik hem niet omdat ik mijn eisprong meestal voel aankomen!
Misschien dat ik hem nog wel ga bestellen na deze cycles, voor je weet maar nooit.
Ben me vandaag lekker te buiten gegaan met kleren kopen! Ga nu even snel mijn mennetje een ijsje brengen, de arme stakker is hard aan het werk, en dat verdiend hij wel met zulk weer!

Geniet nog even van het mooie weer, want zie de donderkoppen al aan komen!

Liefs Nienepien

Ik maak de Clear Blue test nog even op (ik kan er nog een maandje mee denk ik) en dan ga ik de maybe baby ook kopen denk ik. Niet geschoten is altijd mis!!
Ik moet het nog even zeggen maar ik ben zo blij dat ik jullie heb om mee te chatten!! Jullie voelen echt als mijn (digitale) vriendinnen!!

Kus Frederique

Terug
Bovenaan