@ maurilla

heyhey

ik wil je heel veel plezier wensen voor morgen!!!
geniet van jou (jullie) mooie dag!

en natuurlijk alvast van harte gefeliciteerd!!!!!

liefs, do

hee meiden

wat leuk dat jullie aan ons gedacht hebben
al met al hebben we een hele leuke dag gehad alleen het weer zat niet zo heel erg mee
de ceremonie was heel mooi en gezellig
karlijn zag er schattig uit in haar barbiepopjesjurk hahaha en ze heeft de hele dag en avond de show gestolen
we hebben witte duiven opgelaten en karlijn mocht ze ook aaien en een kusje geven
en dat heeft ze ook gedaan , ze stak haar tong uit en likte de duif over de snavel en staart zóóóó'schattig
de receptie was iets minder omdat van de 120 genodigde maar 30 a 40 man daardwerkelijk gekomen zijn
van de overige mensen hebben we niks gehoord of gezien dus dat stak wel ff flink
maar met de paar mensen die er waren hebben we t toch leuk en gezellig gehad
karlijn heeft de hele avond alleen maar gedanst en is uiteindelijk na 23 uur op mijn schoot in slaap gevallen
zet de foto's op hyves als ik ze binnen heb maar geef tegen die tijd wel een seintje

groetjes maurilla

wat fijn dat t een mooie dag is geweest!
wat balen zeg, van al die mensen die niet zijn geweest. weet je gelijk waar je staat toch!
nee, dat is niet leuk als je dan niks van hun hoort of ziet.

ga je nog op huwelijksreis??
zo ja, waar gaat de reis naar toe??

geniet lekker van je broodsweken he :D

liefs, do

Hoi Maurilla!
Lag niet van me laten horen, maar wil je nog even feliciteren met jullie huwelijk!!Ik lees dat het een super dag is geworden!!!!Niks va die mensen aantrekken die niet zijn komen opdagen hoor, laat het beeld wat je hebt van jullie dag niert verpesten.
Heerlijk he, trouwen als je al kids hebt, onze oudste 2 waren er 2 jaar terug ook bij toen wij trouwden, en geloven dan ook heilig dat wij met z'n vieren zijn getrouwd, hadden hen dan ook ringetjes gegeven.

Ben je nog wel eens op het oktober 2009 forum?Ik vind het er erg rusitg, volgens mij blijft iedereen bij hun 1e forum, daar het bijna bij iedereen een 2e of 3e kindje is...

Hoever ben je nu?Trekj jehet nog een beetje?
Ik hier nu 37 weken en 4 dagen, gok op nog een dikke week, ben er helemaal klaar mee!!!

Enfin, jij nog veel succes met je laatste loodjes, groetjes Roos.

Terug
Bovenaan