@Maurilla

Hoi moeders!
Hoe is 't?
Koste me een hele week om bij te komen van m'n uitstapje naar jou hi hi!Maar nu ben ik er weer!

Luka gaat opeens als een trein (heb een hekel aan 't woord 'sprongetje, echt iets van de laatste tijd)...Sinds een paar dagen gaat de groente 's avonds goed, hij heeft nog wel veel krampen 's avonds, duidelijk van z'n avondeten, maar we proberen nu even door te zetten.Na de 1e keer had hij de hele avond last en viel hij maar niet in slaap, de 2e avond piepte hij een half uur en nu nauwelijks nog.
Kruipen is echt begonnen, zijn eerste traject...een rondje door de box ha ha!!!
En sinds gister zit hij rechtop...weet niet wat ik zie...wil hem nog eventjes klein houden hi hi!!
Ben die maxi cosi wel zoooo zat!Dat gesleep telkens, aan m'n andere arm Lenthe, pfff...laat dat ding nu maar in m'n auto staan en haal Luka er zo uit...

Hoest met jouw meisjes?
Voel jij je alweer wat beter in je vel?
Gelukkig word het weer wat beter, knap ik tenminste wel van op...

Groetjes Roos.

hoihoi

hahahaha heb je net een bericht via hyves gestuurd en nu zie ik deze haha

wat goed dat luka kruipt en zit!
zitten doet floor ook steeds beter
onze verbazing was groot toen floor afgelopen vrijdag ineens in de box stond
wilde een foto maken en toen zakte ze door de pootjes heen hahaha
ze heeft t daarna ook niet meer gedaan alleen op de bank en op schoot

fijn dat je weer bent bijgekomen hahahat was ook een hele rit voor jullie
lijn heeft t nog over noa

fijn dat t eten nu goed gaat met luka
heb je zijn laatste voeding nu daardoor kunnen laten vallen?

ik ben de cosi ook helemaal zat ja
wij gaan floor binnenkort in de stoel van lijn zetten en lijn op een verhoger en dus uit de stoel , ze past er toch nog maar amper in
ze gaat nu ook gewoon in de mutsyspiderwagen van karlijn ( is net geen buggy maar ook geen kinderwagen meer ) en dat gaat prima

ik heb mijn ups en downs wat mijn rug/bekkenpijn
de ene dag gaat t "goed"de andere dag is t hopeloos
gelukkig komt mijn pappa vaak om mijn rug te ontpijnigen haha
heb jij er nog wat aan gehad?

t weer is idd héérlijk
ben veel buiten te vinden met de meiden

ga zo ff mijn wasje buiten ophangen
hoop dat t zo blijft maar de voorspelling is niet leuk :(

zo nu ga k stoppen tis een hele lap geworden hahaha

liefs van ons

Hoi hoi,
De 1e week na de behandeling van je vader merkte ik duidelijk verschil, had nauwelijks last van m'n darmen.
Ben sinds een paar dagen eens suikervrij gaan eten...en dat werkt als een tiet!
Gaat echt zooo goed!Zelfs geen jus of ander sap uit een pak, echt gewoon geen suiker meer, leuk voor m'n lijn maar vooral voor m'n darmen.

Ben de week na onze meeting (vorige week) trouwens emotioneel helemaal 'los' gegaan!Er kwam na de readig zoveel naar boven, heb er totaal gee spijt van, juist niet, maar het was juist zo' fijn gesprek, dat je weer eventjes terug denkt aan hoe het vroeger was toen ze nog leefde...
Dussss, al m'n tranen moesten er gewoon even uit en nu staat m'n gezicht weer op vrolijk!
En dat icm m'n oververmoeidheid was ik afgelopen week niet echt onder de mensen (op 't forum, op hyves of uberhaupt buiten te vinden ha ha!)

Wat een kunsten van Floortje!Snelle japie zeg, leuk he!!
Lenthe doe ik nog niet in het volgende autostoeltje, ze kan er nog een jaar in als ik kijk tot waar ze komt met haar hoofdje, ik doe Luka denk ik deze zomer uit de cosi, althans daar gok ik op dat hij dan niet meer in de cosi past.

Hoop dat het betr zal gaan met je rug...je zit echt in een cirkel waar je iet cht uit kan komen toch...mag niet sporten ivm je bekken....
Ik had gister zo'n enorme pijn in mijn schouders...geen idee hoe dat nou komt (moet toch eens stoppen met Lenthe zoveel te tillen...) maar buiten dat heb ik geen idee....enfin, na een heerlijke nek massage van manlief ging 't veel beter.

Nou ik duik m'n bedje in, jij zal er vast al 2 uur in liggen hi hi, maar ben tot 22:30 uur in sportschool geweest en kan dan niet meteen m'n bedje inrollen...

Groetjes Roos.

Hoi hoi,
De 1e week na de behandeling van je vader merkte ik duidelijk verschil, had nauwelijks last van m'n darmen.
Ben sinds een paar dagen eens suikervrij gaan eten...en dat werkt als een tiet!
Gaat echt zooo goed!Zelfs geen jus of ander sap uit een pak, echt gewoon geen suiker meer, leuk voor m'n lijn maar vooral voor m'n darmen.

Ben de week na onze meeting (vorige week) trouwens emotioneel helemaal 'los' gegaan!Er kwam na de readig zoveel naar boven, heb er totaal gee spijt van, juist niet, maar het was juist zo' fijn gesprek, dat je weer eventjes terug denkt aan hoe het vroeger was toen ze nog leefde...
Dussss, al m'n tranen moesten er gewoon even uit en nu staat m'n gezicht weer op vrolijk!
En dat icm m'n oververmoeidheid was ik afgelopen week niet echt onder de mensen (op 't forum, op hyves of uberhaupt buiten te vinden ha ha!)

Wat een kunsten van Floortje!Snelle japie zeg, leuk he!!
Lenthe doe ik nog niet in het volgende autostoeltje, ze kan er nog een jaar in als ik kijk tot waar ze komt met haar hoofdje, ik doe Luka denk ik deze zomer uit de cosi, althans daar gok ik op dat hij dan niet meer in de cosi past.

Hoop dat het betr zal gaan met je rug...je zit echt in een cirkel waar je iet cht uit kan komen toch...mag niet sporten ivm je bekken....
Ik had gister zo'n enorme pijn in mijn schouders...geen idee hoe dat nou komt (moet toch eens stoppen met Lenthe zoveel te tillen...) maar buiten dat heb ik geen idee....enfin, na een heerlijke nek massage van manlief ging 't veel beter.

Nou ik duik m'n bedje in, jij zal er vast al 2 uur in liggen hi hi, maar ben tot 22:30 uur in sportschool geweest en kan dan niet meteen m'n bedje inrollen...

Groetjes Roos.

hoihoi

mijn ouders faan deze maand naar huizen
misschien een idee als k met hun meerijd en me bij jullie laat afzetten?

misschien dat me pa je nog eens onder handen kan nemen wb je darmen?
hij heeft zelf t idee dat hij het voor een heel stuk kan verminderen

wat goed van je dat je zo goed zonder suiker kan

floor vertoont idd leuke kunstjes maar omrollen doet ze nog steeds niet hahahaha

fijn dat je paps reading zo positief hebt ervaren
ik vind t nog steeds ongelooflijk en ben blij met elke reading

met mijn rug zit ik idd in een cirkel ja
heb voor begin mei een afspraak op de pijnpolie en hopelijk kunnen hun iets doen aan de pijn zodat ik heel langzaamaan weer wat beweging kan gaan opbouwen
want behalve de overtollige kilootjes zitten ook al mij spieren vast , en heb ik geen conditie of niks meer hahahahaha
mijn oma komt verder dan ik hahahahaha

ik lag btw een uurtje in mijn bedje hahaha
heb eerst atwt gekeken

groetjesssssss

Terug
Bovenaan