mavo, havo, vwo

Ik vind het helemaal niet raar, educatie voor babies. Ze bedoelen natuurlijk niet een echte educatie, maar meer stimulatie. Ik lees heel graag er over, want ik wil de beste voor mijn baby en als er iets is wat ik voor haar kan doen (ook haar in haar ontwikkeling stimuleren)dan wil ik het weten en doen. Ik wil er later geen spijt van krijgen dat ik mijn best niet heb gedaan voor mijn kindje. Ik ga haar niet dwingen om te doen wat ze niet kan of niet leuk vindt, maar een leuke ideeen voor een goede stimulatie/educatie voor mijn baby ga ik zeker gebruiken.
 
1e anoniem, waarom doe je zo kinderachtig? Als je iets niet serieus neemt, reageer dan ook niet.
Het is net wat de 2e anoniem zegt: leuke ideeen......zijn altijd welkom toch?

Linda
 
Ik ben het gedeeltelijk met de eerste anoniem eens hoor! Het gaat erom hoe je het noemt! Het is zeker niet verkeerd om je kind te stimuleren in zijn ontwikkeling. Maar om het gelijk educatie te noemen?? Het klinkt dan of je je kind al alles moet leren volgens een leerprogramma. Het beste is gewoon je eigen gevoel te volgen en goed te kijken naar je kindje, niet ieder kind vind hetzelfde leuk, en houdt hetzelfde tempo aan.
Mijn zoontje is ruim 5 maand en is druk met zijn handen en voeten te bekijken, maar omrollen doet hij niet. Tja hij zal ook vast niet lopen met 6 maand. Ik denk dat sommige te vast houden aan regels en ideeën in boekjes.
En je schuldig voelen?? Niet nodig!!
Geniet!!!!!!1
 
Terug
Bovenaan