Max is zo trots...........

Op z'n pas ontdekte piemel hahaha.
Hij verteld aan iedereen die het horen wil (en ook als je het niet zo dringend horen wil) dat ie een piemel heeft. Nou is het aantal mensen dat weet wat "piemel" betekend hier wel beduidend lager dan in Nederland dus het levert niet zulke hele genante situaties op maar toch.
Telkens als ik zijn luier verschoon roept ie heel enthousiast "Halloooo piemel!". En als ik de luier dan omdoe zegt ie "shhhtt piemel sleeping". Hahah ik kom niet meer bij elke keer, kennelijk begint de obsessie van een man met zijn "beste vriendje" al heel vroeg.

Ajuus, ilja

Hahahaha, die max! Ik wilde je al feliciteren met een nieuwe zwangerschap door de titel (als in: max is zo trots........... hij wordt grote broer oid, noem het maar gewenning op dit forum, sorry!)

Maar deze is ook érg leuk haha. Wacht maar tot hij ontdekt dat het velletje heen en weer kan: Gijs was toen echt stomverbaasd: 'wat komt dáár nou uit?' was zijn reactie.

Groetjes
Susan

Hahaha ik zie het helemaal voor me, de verrassing (nah! weet ik toch ineens niet meer hoe je verassing schrijft!) van Gijs. ach gosh, daar kan Max niet meer door verrast worden, hij is besneden.....ja ja breek me de bek niet open. Ik vond het vreselijk.

Ajuus, ilja

Grrrr schrijf ik een heel verhaal, weg tekst.

In ieder geval komt het me bekend voor. Alef roept ook de hele dag piebel (is piemel).
Hij gaat in bad ook steeds staan om te kijken of zijn piemel er nog aanzit. Ik kan zijn luier nog niet af doen of hij roept heel hard piebel.

Nog een leuke: Mijn dochter  had geplast  op de wc en vroeg om een wc-papiertje om haar cavia droog te maken.

Terug
Bovenaan