Max z'n A.P.K.

Hiya Mommas!

Ook Max moest weer voor een algehele keuring naar de arts. Hij is inmiddels 91.44 cm lang en weegt 13.15 kilo. Verder is tie helemaal in orde, we moeten alleen met hem naar de (kinder)Uroloog. Hij heeft al sinds zijn geboorte een cyste op zijn piemel, en de Arts verwachtte dat dat vanzelf weg zou gaan.....niet dus. Hij heeft er helemaal geen last van en het zit niet in de weg ofzo. Maar als we het willen laten verwijderen dan is dat beter om nu te doen i.p.v. wanneer hij ouder is en er echt een nare herinnering aan over kan houden. Het is dus eigenlijk gewoon cosmetisch, een grote bobbel boven op z'n eikeltje is nu niet zo'n probleem maar als hij straks wat ouder wordt is dat toch minder gezellig.
Haha anyway, ik moet er nu al niet aan denken dat mijn arme monkey straks geopereerd moet worden eeeekkk!!

Ajuus, ilja

och gossie.....

dus jou manneke moet ook een operatie ondergaan....spannend hoor....

Maar idd kun je het beter nu doen dan over een paar jaartjes...nu beseft ie het nog niet zow goed wat er aan de hand is met z`n jonge heer hahaha en kan ie er niet mee gepest worden.....

Tis alleen ff geen pretje zo`n vooruitzicht maar het komt vast allemaal goed....

Heel veel suc6 alvast....

Liefs Denise

Hoi, hoi, Heel veel succes met jullie ingreep, zeg maar..... Maar was is die Max groot zeg, Thijs is nog niet op keuring geweest, maar in de broeken heeft hij nog vaak 80 aan, dus zeker 'n stuk kleiner, haha. groetjes wendy

Fijn dat alles,op zijn cosmetische 'probleempje' na alles goed is!
Zo'n operatie is natuurlijk niet echt een gezellig vooruitzicht maar het is inderdaad beter dat nu te doen dan wanneer hij wat ouder is!
Groetjes Tanja

Wat meten ze de kinderen in NY nog nauwkeurig zeg, op twee decimalen! Hier is het sinds een jaar op één decimaal.
Maar gelukkig is alles in orde met Max en ik kan me voorstellen dat je het geen fijn vooruitzicht vindt dat hij binnenkort onder het mes moet. Maar zoals je zelf ook al zei, beter nu dan dat hij er straks zelf last van heeft.

Groetjes,
Geeske.

Sjonge zeg, wat heb jij al een grote vent!! Eten op de American way doet een kind goed, hi hi hi.
Owww wat spannend zeg, die operatie. Ik zit momenteel in een enorme denkfase. Enzo moet ook naar de Uroloog omdat zijn voorhuidje krap is. Hij heeft er totaal geen last van en de h,a, adviseerde mij om het te laten opereren als hij fasoenlijk kan praten en zich kan uiten. Klinkt jofel maar ja, ik wil dus ook net dat hij nare herineringen heeft aan een ziekenhuis... zucht.
Nou ja, nog ff verder denken. Vindt het zo zielig. Gossie arme Max. Maar hij is groot en weegt heel gezond, toppie

liefs
di silva

Hahaha Geeske, zo nauwkeurig zijn ze niet hoor. Dat was mijn schuld. Ze meten hier in inches en feet. Max is 36 inches...da's 3 feet (Ik ben 6 feet, hij is dus al de helft van z'n moeder arrgh!)
Maar als ik 36 inches omreken in centimeters op de computer dan kreeg ik als antwoord dus 91.44, vandaar de nauwkeurigheid.
Waar ze wel weer heel erg op letten is wat ie eet. Hij mocht tot nu toe absoluut geen pindakaas. Na deze APK mocht ik het wel aan hem geven, dus ik vanmorgen heel enthousiast aan de slag met toast en pindakaas....LUST IE HET NIET hahaha hij trok een heel vies gezicht en bleef maar roepen "wanna spit, wanna spit"

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan