Maxi cosi achter in de auto

Hallo meiden,

Ben in middels bevallen maar kwam na de bevalling op iets minder handigs uit.
Moest na de bevalling naar het ziekenhuis en manlief deed de kleine Dény met maxi cosi en al achterin de auto, kan de gordel er niet omheen!!!!!
Dit schijnt bij veel auto's voor te komen. Had er met mijn vorige auto( Fort Ka) geen probleem mee maar nu met mij Corsa past het dus niet!

Dus aanstaande ouders probeer het even want 9 van de 10 keer is de gordel te kort!

Je kunt gewoon de maxi cosi iets verder overeind zetten. Het past altijd!!! Dan zit de kleine alleen iets verder rechtop... Het moet zelfs passen. De gordels moeten namelijk een bepaalde lenget hebben vooradt deze goedgekeurd zijn... Ook dikke mensen moeten in een gordel passen...

Succes

nou..zwanger vrouwen passen ook niet achter in de gordels van een seat leon (oudere model 2001) dat merkte ik bij mijn 1ste zwangerschap! gelukkig ging het met het de maxi cosi nog net!

Voor mij ook een bekend probleem de maxi-cosi pastte ook bij mij niet in de gordel (daewoo nubira). De maxicosi past voorin en achterin niet. De maxicosi iets verder rechtop zetten is geen optie want als je dan een noodstop moet maken kan hij uit de gordel schieten, en volgens mij wil je toch je kind veilig vervoeren. Wij hebben zo'n onderplaat voor de maxicosi gekocht waar je hem inklik, echt super handig en geen probleem met de gordel meer.

hmmm goed dat je het noemt, wij moeten nog een maxicosi kopen. en heb een kleine oude fiesta. ik ga er op letten of het past. wat is beter voor of achterin? ik heb een 3deurs auto nl en voor lijkt mij dan makkelijker

Jaja, Ford komt altijd als beste uit de verf....
Maar in een oude Fiesta past het hoor! Voor en achterin! Ik ben nu erg verwend met een nieuwe en grotere Ford, dus nu helemaas geen getob meer, maar mijn oude beestje deed het altijd prima!!

Terug
Bovenaan