Maxi Cosi en Quinny Zapp

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Even een vraagje. Wij hebben sinds kort de Quinny Zapp aangeschaft. Deze kan zowel als Buggy als onderstel voor de Maxi Cosi gebruikt worden.
Ik vind echter dat de Maxi Cosi heel erg moeilijk en zwaar los te krijgen is van de Quinny. En dan ligt het kleintje er nog niet eens in!!!
Zijn er meer mensen die dit kennen?

Grtjs,
Lucy (33w)

Hoi,

Ik heb de Quinny Buzz met Maxi Cosi cabrio die ook zo erop past zonder adapters of iets. Maar gaat echt super makkelijk, bij de Maxi Cosi druk je twee kleine dingetjes in en hop.. los.. en ook zo weer erop gezet. Vond het juist heel erg makkelijk gaan want bij sommige wagens was het lastiger.. Maar weet niet of de Buzz hetzelfde werkt als de Zapp.. Je kan anders altijd nog even naar een babyzaak gaan en daar nog een keer uitleg vragen.. Succes!

Groetjes
Merel

Hoi Hoi,

Hier even een tip voor jou.
Ik heb zelf het probleem ook gehad en ben naar de winkel terug gegaan.

Je moet ff met wat kruipolie of wat vaseline de zwarte adapters op het onderstel zelf   insmeren. Zowel de binnenkant als de buitenkant. Dan zul je zien dat het een stuk soepeler gaat. Het nieuwe spul is vaak veels te stroef.

Veel succes en plezier ermee   ik zou niet meer weten wat ik zonder moet doen zo fijn is ie.

groetjes aafje

Terug
Bovenaan