Maxi Cosi Rodi XR

Wij zijn op zoek naar een nieuwe autostoel en ik vind eigenlijk rodi xr wel goed denk ik.
Wat zijn jullie ervaringen, hebben jullie al een andere stoel?

Groetjes Mascha

Nee, nog geen andere stoel..
Vind het persoonlijk nog helemaal niet nodig op deze leeftijd....
Ze kunnen er zo nog een jaar in..echt waar!
Onze kids zijn zeker niet klein, maar gaat prima..
We hebben de grotere stoel gewoon liggen van de oudste nog, maar ga hem echt nog niet gebruiken.
[Geloof ook dat we een rodi hebben..bevalt goed.].

Waarom kies je er nu al voor?
Of ben je alleen maar vast aan het rondkijken?
Je beslist het natuurlijk zelf..prima hoor!

Gr Rina

volgens mij hebben wij dat type voor patrick, ik weet het niet zeker zo uit mijn hoofd.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet kan wachten tot ilona in zo'n stoel kan hoor. Het mag vanaf 15 kg. geloof ik, maar daar zit ons prulleke nog niet aan. Ik vind deze stoel zo irritant om haar vast te maken en eruit te halen...
Maar ja, nog ff volhouden, hihi.

Wij hebben Joyce ook in deze grotere stoel zitten.
Ook wij hadden hem nog en hij bevalt perfect.Joyce paste nog heel goed in priori,maar zij trapte de hele tijd tegen de stoel voor haar.Eventjes wel lekker hoor zo'n rugmassage,maar na een tijdje heel vervelend.En nu gaat het goed doordat haar benen lager zitten.

Groetjes Jessica

Volgens mij hebben wij ook de Rodi voor Dylano nu. Wij hebben hem gekocht, omdat Sylvan uit zn maxi-cosi gegroeid was. Tja, mag het? Met zijn 13mnd hihi ;-)
Voor Dylano is hij prima! Het is idd vanaf 15kg en vanaf 1mtr.
Nou, ons Dylano weegt ruim18kg en is 1.04mtr.
Dus dat is voor ons de reden dat we hem hebben aangeschaft.

Vind het een prima stoel, en makkelijk vast te zetten.. Makkelijker als de Priori, want was is dat een gedoe, als je hem eens ff over moet zetten.

Liefs Deb.

Wij gaan binnenkort toch ook kijken voor een nieuwe autostoel. Het wordt steeds moeilijker om Daantje fatsoenlijk in haar huidige stoel vast te zetten. Ze zit ook met haar benen niet meer lekker in haar huidige autostoel. Ik schat haar nu op een kilootje of 14, misschien 15. Volgende week maandag wordt ze weer gemeten en gewogen, dan weten we het zeker.
Tevens begint ons ventje van bijna 8 maanden ook al aardig uit zijn maxi cosi te groeien. Hij zit op ruim 9 kilo en is vrij lang, dus dat gaat ook niet lang meer duren voordat hij aan een volgend autostoeltje toe is.

Groetjes, Linda

Terug
Bovenaan