maxi cosi tobi

Isabelle zit inmiddels twee jaar in de tobi en we zijn best tevreden over deze autostoel MAAR:
met een dikke winterjas is ie best krap en nu denk ik dat er dus nog een verkleiner in zit. Maar als ik dat lostrek zie ik gewoon de binnenkant van de stoel. Wat is nu de verkleiner van de tobi? Iemand er ervaring mee? Ik denk nl dat ie eruit kan en ze dan wat meer ruimte heeft.

Alvast bedankt!
Groetjes Babybelle

Hey,

Ik heb even voor je gekeken op internet maar er staat nergens dat er een verkleiner in de tobi zit!
Ik heb ook een maxi cosi maar dan de priori en daar zit ook geen verkleiner in volgens mij zit er alleen een verkleiner in de eerste maxi cosi als je een baby hebt en daarna niet meer maar dat weet ik niet helemaal zeker hoor....

Groetjes Mascha

Ik weet niet of je dit bedoeld:
Dat extra stuk bij het hoofd, dat kan versteld worden, en dat is heeeel makkelijk!
Toen ik laatst een priori kocht voor in mijn nieuwe autootje ging dat zo moeilijk bij die dat ik meteen vroeg hoe het bij de tobi moest, dat wist ik ook niet..

Je pak dat stuk vast en je trekt m omhoog... zo gaat dat extra hoofddeel EN de armriemen (zitten aan elkaar) omhoog. Zo heb je weer extra ruimte, de riemen zullen nu weer gelijk vallen met de schouders.. Birgit zat in de tobi met die riemen onderhand in haar ellebogen.. wist ik veel!

Hopelijk heb je erwat aan, gewoon omhoog trekken!

hoii,wij hebben ook de tobi,een ideale stoel trouwens,maar wat evelien schrijft klopt helemaal,wij hadden m ook al een tijdje niet meer verzet en toen de dikke jas deze winter aankwam kwamen we dr achter..
groetjes

Terug
Bovenaan