maxi-cosi toby en t-shirt

Wij waren altijd erg tevreden over de maxi-cosi toby, vooral omdat hij goed aangeeft tot hoe ver je de gordels aan moet trekken. Maar nu met het zomerweer zit Isabelle vaak alleen met t-shirt in de autostoel en dan kan ze dus heel makkelijk haar armpjes eruit halen, ook al staat ie dus op groen. Als ik hem strakker aantrek dan breekt ze echt letterlijk dus dat is echt geen optie. Wie herkent dit probleem? Gelukkig is ze wel zo braaf dat ze haar armpje gewoon weer terugsteekt als ik het vraag, maar dit moet toch eigenlijk niet mogelijk zijn?

Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle,

Ik denk dat ik dat probleem ook krijg. De hoesjes die de gordels zo fijn open laten staan zijn nog heel stug. Ik heb geen zin om naar de auto te lopen en te kijken nu, maar misschien er af halen en dan de hoesjes flink bewegen enzo zodat ze soepeler worden.

groetjes Maris

Hoihoi,

ik vind de tobi zowiezo een rotstoel. Wij hadden hem ook gekocht maar ik heb hem meteen aan de buren doorverkocht (die het wel een fijne stoel vinden). Hij kan ook amper in de slaapstand en zeker als je op vakantie gaat vind ik het wel prettig als dat kan. Levi zat er echt beroerd in en als hij in slaap viel knakte zijn koppie steeds naar voren ipv dat hij relaxed lag te slapen.
Ik heb dus gewoon weer het "oude " model gekocht en daarbij heb je ook het probleem van de banden niet omdat je die strakker kan aantrekken. Het is denkikook niet veilig als ze zelf de armen erdoor heen kunnen doen want dan schieten ze met een aanrijding alsnog uit de stoel.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan