Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Weet iemand wanneer de maxi cosi verkleiner eruit kan? Gaat dit op lengte/gewicht? Of leeftijd? Kon het niet vinden op de verkleiner zelf.. als ik haar zonder verkleiner erin doe twijfel ik ook of ze goed ligt.</p>
Neem hiervoor even contact op met de klantenservice van Maxicosi. Mijn zoontje begon altijd te brullen in de verkleiner van de pebble plus. Ik heb toen een andere verkleiner van ze gekregen, van een ander type maxicosi en daar zat mijn zoontje veel beter in, zonder te huilen.
Ons flinke ventje zat helemaal dubbelgevouwen door de verkleiner toen we van het ziekenhuis naar huis reden. De verloskundige adviseerde om hem eruit te halen en zo'n lekker dikke voetenzak (wij hebben er 1 van koeka) in te leggen om de ruimte om te vullen. Dus in ons geval was hij er na 1 week al uit
De fysio van mijn dochtertje gaf aan dat de verkleinen tot 3500 gram is. Daarna gewoon in de maxi cosi met een handdoek aan twee kanten opgerold om het hoofdje. Het schijnt ergens in het boekje te moeten staan...
Ons dochtertje is 14wkn en heb afgelopen week de verkleiner er uit gehaald. Ze begon ook steeds te huilen zeker als we de koeka voetenzak erin hadden zitten. Nu vindt ze het allemaal weer prima.
kon trouwens ook niet vinden tot wanneer je de verkleiner kan/mag/moet gebruiken.