Maxi Cosi voetenzak

<p>Even een overlegje...</p><p>Onze zoon is nu 18 weken en waar we tot vorige week eigenlijk altijd alleen maar een dubbel gevouwen grote hydrofiel gebruikten als we naar buiten gingen (in wandelwagen wel een jasje en dekentje over de benen) wordt dat nu toch echt wel te koud. Ik vind het alleen zo’n geprop met zo’n jasje in de Maxi Cosi en als we hem er dan uithalen is hij echt warm op z’n rug. En bedacht me dat ik ook zo’n voetenzak heb...</p><p>Gebruik je zo’n zak nu al of is dat meer voor echt in de winter en dan wel of geen jasje aan? Ik vind dat onze zoon het wel altijd snel warm heeft namelijk... We gebruiken de Maxi Cosi vooral voor kleine stukjes buiten (in/ uit de auto, snelle boodschap) en in de auto. In de auto wordt het natuurlijk ook warm tijdens het rijden... </p><p>Oftewel... wie verschaft mij duidelijkheid in Maxi Cosi voetenzakland? </p>

Ik gebruik nu al de voetenzak in de maxi cosi. En ik stap ook auto in, auto uit, boodschapjes hier en daar. Ik heb hier een dik vestje onder maar als het kouder word gebruik ik zijn winterjas. 

Ik doe hem nu wel een jasje aan in de maxi cosi. Voor over zijn benen gebruik ik een dun dekentje die ik dan in de auto van hem af haal. In de auto doe ik ook het bovenste stuk van zijn jas open. 

Ik heb van de prenatal een fleece omslag doek voor in de maxicosi die met klittenband dicht gaat. Zitten van die gaatjes in zodat je de gesp er door kan doen. Is minder warm dan een voetenzak. Ik doe hem dan wel ook een dik vestje aan. 

Wij gebruiken sinds vorige week ook de voetenzak bij het vervoeren in de maxi cosi en hij vindt het heerlijk! Mijn zoontje heeft het ook snel warm, dus ik doe hem nu in de voetenzak geen jasje of slofjes aan, maar gewoon een broekje, sokjes en truitje. Straks in de winter zal ik dat wel gaan doen. 

Hier ook een zoontje die het snel warm heeft.
Ik gebruik nu de badcape van moeders voor moeders. Die is lekker zacht en warm. Die vouw ik dubbel en leg ik over zijn beentjes. Daarbij heeft hij zijn jasje dan aan. Tot nu toe werkt dit perfect voor mijn zoon!

Dank voor de reacties! 
Ik ga voorlopig voor vestje en voetenzak en bij kouder worden gaat het jasje erbij aan. 
Gek toch eigenlijk?! Dat je over dit soort onbenulligheden soms zelf even niet kunt beslissen ?

Terug
Bovenaan