Maxi-cosi

Hallo moeders,

Onze dochter van 20 weken begint steeds meer een hekel er aan te krijgen om in de maxi-cosi te zitten. Alles wat strak om haar heen zit heeft ze een hekel aan. De voetenzak hebben we er daarom een aantal weken geleden al afgehaald. Wie herkent dit of heeft tips voor ons. Voor dat ze in het andere autostoeltje mag is nl. pas over een viertal maand!

Graag jullie reacties.
Alvast heel erg bedankt.

Groetjes een moeder
 
Hoi,
Ik herken dit wel een beetje. Ik heb aan het hengsel van de maxi-cosi een kleurig speeltje gehangen. Dat leidt goed af! Die wissel ik af en toe af, soms iets met een geluidje.
Misschien heb je er wat aan?
 
Ik! Ons zoontje (inmiddels net 1 jaar) had dat heeel erg. Zodra hij in de wagen of maxicosi ging was het krijsen en eruit wurmen, zo klein als hij was. In ons geval bleek het KISS te zijn. Naut's nekje en bekken zat vast (werveltjes). Na een paar behandelingen van een manueel therapeut was het over. Gelukkig, want nu kan ik ein-de-lijk rustig met hem wandelen en autorijden :)
Mocht je nog vragen hebben : c.g.evers@home.nl

Groetjes, Cornelie
 
hallo

wij hebben onze dochter van toen vijf maanden in een speciale autostoeltje gezet. deze kan je net als een maxicosi tegen de rij richting in zetten en in ligstand zetten. de zijkanten kan je zelf wijd of dichter maken.
het is de bebecomfort iseos safe site tekoop bij prenatal

sandra
 
Terug
Bovenaan