Maxi Cosi

Elke keer als ik Quintus in de maxi cosi zet, gaat ie brullen. Ik heb al gekeken of er misschien iets hards in lag of dat ik hem er op de verkeerde manier in zette of zo, maar ik kan niets ontdekken. Als ik dan even op hem in praat en de maxi cosi een tijdje heen en weer wiebel dan wordt ie weer rustig. Maar soms gaat ie 10 minuten later dan zonder aanleiding weer uit zijn stekker. Als je hem eruit haalt, is het meteen weer goed.

Herkent iemand dit? Hij is helemaal niet huilerig en als je hem in zijn wipper, wandelwagen of ergens anders neer legt of zet dan gaat ie nooit huilen.

Ik hoorde een aantal weken van mijn osteopaat dat het een onnatuurlijke houding is voor een baby, dus misschien heeft Quintus daar ook last van?

Hoi, ik weet niet of je de verkleiner er nog in hebt zitten? Toen ik die eruit had gehaald vond meneer het prima, moet zeggen dat hij wel aan de grote kant is (nu 61 cm en 5890 gram)

Hoi,

Jochem is ook groot,maar heeft nergens last van..Hij gaat altijd heerlijk slapen in de maxi cosi!
Is het altijd?Ook als hij eigenlijk moet gaan slapen?

Groetjes
Elma

Hier ook beter sinds de verkeiner eruit is. Hij zat er heel raar in met dat ding. Misschien kan je er een lekker zacht fleecedekentje inleggen ofzo?

Kan me wel voorstellen dat het een rare houding is voor kindjes, maar in theorie zou hij dan hetzelfde moeten reageren in de wipper, want dat is bijna dezelfde houding.

Ik heb eens geleerd om de maxi altijd iets achterover te kantelen bv door een kussen onder het voeteneind te stoppen. Dan leg je het kindje er als het ware op de rug in met de beentjes iets omhoog en dat heeft hij niet zo gekke half zit houding.
In de auto zet ik hem ook altijd iets achterover met het voetenstuk omhoog neer. Ligt hij even veilig maar wel lekkerder.

Hier ook het tegenovergestelde.

Meike vindt het heerlijk, kan er ook zo in slapen.

Idd misschien die verkleiner eruit halen.
Zou ook niet weten wat het kan zijn verder.

Terug
Bovenaan