maxi cosie verkleiner

Hoi,

Wanneer halen jullie de maxi cosie verkleiner uit de maxi cosie. Mijn dochter is nu 14 weken en bijna 5,5 kilo. Ik hoor graag van jullie.

Bedankt.

Gr Bizu

Hoi hoi,

Ik heb hem er al heel vroeg uitgehaald omdat onze meid alleen maar schreeuwde zodra ze in de maxi-cosi zat. Het was haar veel te warm en veel te krap allemaal. Toen de verkleiner eruit ging, was er niks meer aan het handje.
Ik geloof dat ze toen ook zo rond de 3 maanden was.
Gewoon proberen anders. Vind je het niks dan doe je hem er weer in. Ligt vaak ook aan de grootte van het kindje.  Onze meid zat echt met haar hoofd er helemaal tegenaan en zat toen helemaal klem.

Succes
Groetjes Anninas

Hoi,

Je moet denk ik naar je kindje kijken. Wij zijn 5 weken geleden naar Italie gegaan en toen hebben we het geprobeerd onderweg, omdat het zo'n zweet ding is,  ze maar lag  helemaal schuin in de maxi-cosi, toen was ze 15 weken. Nu is ze dus 20 weken en heb hem er van de week uitgehaald, en nu gaat het wel goed.

Groetjes Kirsten

Hoi hoi,

de zitverkleiner hebben wij er ongeveer met 4 maanden uitgehaad. Toen hebben we de hoofsteun nog wel laten zitten. Deze hebben we er met 5 maanden uitgehaald. In  de gebruiksaanwijzing stond ook max. 4/5  maanden volgens mij.  Maar zoals iemand anders zei, kijk ook goed naar je eigen kindje. De ene is ook sneller groot dan de ander...

Groetjes, Emmy

Hoi,

Wij hebben de verkleiner alleen de eerste twee weken gebruikt.
Robin was al vrij groot bij de geboorte en het was idd ook voor hem veel te benauwd allemaal.
Is heel verschillend, bij mijn dochter hebben we de verkleiner heel lang gebruikt, maar zij was bij de geboorte ook een stuk kleiner.

Groetjes!

Terug
Bovenaan