maxi taxi citi cx

Hallo iedereen,

zijn er nog meer mensen zoals ik die een maxi taxi citi cx hebben gekozen en geen bugaboo??

Hoor graag jullie meningen erover!

Mijn dochter is nu uit de dreami en zit nu in de cosi. En ik twijfel of ik toch niet een andere wagen moet kopen mbt de wandelwagen inzet.
Wat zijn jullie gedachten hierover??

Alvast bedankt en hoor graag van jullie!!
 
Hoi Samantha,

Ik weet niet hoe oud je dochter is maar het is niet goed voor haar ruggetje om in een maxicosi te zitten.

Wat je dan beter kan doen is de buggy (die zit toch bij de maxi taxi?) plat te leggen en haar daar in te vervoeren.

Als ik het verkeerd begrepen heb hoor ik het wel.

Groetjes joyce mama van Mara 7,5 maanden
 
Hallo Joyce,
Ja je hebt het inderdaad een beetje verkeerd begrepen. Ze Zit in de maxi cosi als ik even naar de winkel ga want dan moet ik met de auto ( heb het niet helemaal goed vermeld ) Verder zit ze al in de wandelwagen gedeelte alleen nu heb ik enorme twijfel of ik toch niet zo mooie grote 3 of 4 wieler had moeten aanschaffen mbt de stevigeheid en de comfortabelheid voor het kind. Ze is nu nog maar 9 maand oud.

Hoe doe jij het nu en wat voor een wagen heb je??

groetjes Samantha
 
Hoi samantha ik heb zelf een dochtertje van 9 maanden en ik doe haar in een buggy die ook kan liggen. Zo kan ze alles zien en als ze wilt slapen kan ze gaan slapen. Ideaal hoor. Succes ermee...
 
Hoi Samantha,

Ik zou geen andere aanschaffen tenzij je er een goedkoop op de kop kan tikken tweede hands. Want ze zijn schreeuwend duur.

Ik vervoer Mara als we met de auto gaan ook in de maxi cosi (op de bugaboo tweedehands gekocht op marktplaats) En met langere stukken "zit" ze in het buggy deel zeg maar.

Ik neem aan dat de buggy van de maxi taxi een standaard buggy is?

Moeilijk hoor maar kijk vooral naar je kindje is ze blij als ze er in zit ligt ze een beetje lekker of hangt ze er triest bij :)

Mocht je willen kijken voor een andere kijk dan eens op marktplaats daar verkopen ze ook alleen de wandelwagen gedeeltes.
Maar deze is absoluut niet slecht mocht je dat denken.

groetjes joyce mama van Mara 7,5 maanden
 
Hallo joyce,

Ja heb de maxi taxi citi cx anders kijk maar eens op www.maxicosi.nl
Ben toen als een blok voor deze wagen gevallen lekker klein en compact maar toch ook een bak en cosi erop. Kan van mijn vriendin een 3 wiel wagen kopen zo'n grote weet je wel waar je de wielen vanaf moet halen om hem in te klappen en dan past hij ook nog maar net in mijn kofferbak. Maar nu denk ik zelf omdat mijn dochter nog zo lang in een wagen moet zitten ( tot 3 jaar toch ? ) moet hij wel stevig en comfotabel zijn maar is mijn maxi taxi citi cx dat dan wel ??

Raar misschien maar ik kijk nog steeds naar andere wagens zo van he die had ik beter kunnen kopen, ben zo bang dat ik een foute wagen heb gekocht. Heb hem nieuw gekocht bij de prenatal met alles erop en der aan.

Groetjes samantha.
 
Meid het is geen foute wagen hoor en tot drie jaar in de buggy. Dat gaat je niet lukken hoor. Straks leert ze lopen en dan wil ze niet altijd meer in de buggy. Veel mensen gaan tegen die tijd over op een standaard buggy omdat je dan wat mobieler bent. Je kan als je kind kan lopen makkelijk de tram,bus in en uit.
Je kan hem makkelijk in klappen en hij past overal in op en aan ook aan de fiets.

En als je een grote kinderwagen niet kwijt kan of met pijn en moeite in de auto moet stampen is dat ook niet echt de oplossing denk ik.

groetjes joyce mama van mara 7,5 maanden
 
Ja oke daar geef ik je gelijk in. Bedankt voor je reactie heb dan toch wel de juiste keus gemaakt!!

Mijn moeder en schoonmoeder werden al gek van mijn gezeur.

Bedankt voor je reactie!!

Groeten samantha
 
Terug
Bovenaan