maxi taxi of zoiets...

hoi,

Als we van de zomer op vakantie gaan met het vliegtuig dan mag de maxi-cosi mee tot aan het vliegtuig zelf, maar dan moet er wel een onderstel bij zitten dat inklapt als een buggy zeg maar. Mijn zoontje is dan 5,5 maand en Jasmijn kan in haar eigen buggy,
Volgens mijn schoonmoeder is dat onder andere een maxi taxi. Ik wil er tweedehands op marktplaats naar kijken maar weet iemand hoe het precies heet? Of een ander merk?
Als ik zoek op maxi-taxi zie ik heel veel verschillende namelijk.
Ik zoek iets dat klein inklapbaar is.

groetjes ELke

Is een draagzak/doek niets voor jou. Dan kan die kleine daar lekker in hangen, en het is altijd dicht bij de hand, en 'klein' op te vouwen. Ook voor op vakantie zelf erg lekker.

Wij zijn op vakantie geweest toen onze dochter 10 wk was en zoon was 1,5 jr. Wij hadden een dubbele kinderwagen die je op kon vouwen en een draagdoek. Die draagdoek is toch echt handig (zak ook, maar in de doek kan ik mijn zoon ook nog dragen). Denk er maar eens over na.

Succes, en als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel.

Gr Liesje

ik een baby bjorn draagzak en die gaat ook mee. (waar laten we het allemaal, wat een gesjouw!)
en ik heb een dubbele wagen en dat zou het makkelijkste zijn, maar ik denk dat mijn oudste er niet meer in kan in juni. Ik heb een topmark en op de 1 of andere manier lijkt dat voorste stoeltje heel klein, ze zit er echt een beetje raar op. Terwijl ze nog maar 2 jaar en 4 maanden oud is en gemiddeld qua grootte.
Mocht die dubbele wagen tot aan het vliegtuig, of moest die gelijk met de koffers weg?

groetjes elke

Ja, die dubbele wagen van top mark, die had ik ook. En ja, die mag mee tot aan de deur van het vliegtuig. Dat je dochter (toch?) er raar in zit is denk ik niet aan het stoeltje te wijten. Mijn buurjongentje van nu ruim 3 zit er ook nog steed wel in en hij is echt niet de kleinste, haha. Ik zou het gewoon proberen. Zoveel makkelijker!

En ja die draagzak he. Echt zo fijn! Ook voor als je eens toeristisch een treintje door een stadje wilt nemen of zo (ik weet niet waar je naar toe gaat). Kinderwagen kan dan echt niet mee, en 5,5 mnd steeds maar los op de arm sjouwen is best zwaar.

Denk je ook aan je medische uitrusting met oa ors (tegen uitdroging), otalgan, neusspray, paracetamol e.d? Wij hebben in spanje vloeibare paracetamol moeten kopen (we hadden zetpillen bij ons, maar arts in ziekenhuis schreef dit voor). Die vinden we ook erg prettig. Werkt nog sneller dan de zetpillen, en kan evt door drinken of zo.

Nou, succes verder met de voorbereidingen.

Wij gaan misschien in een eurocamptent in frankrijk begin juni met 2 kids. oudste dan 2,5 jr en jongste 1 jr en 3 mnd. Ben benieuwd hoe dat gaat, haha.

Gr Liesje

Terug
Bovenaan