maxicosi of autostoeltje?

A

Anoniem

Guest
Hai,
Hoe vervoeren jullie je kindje in de auto? Ons meisje (bijna 13 mnd) ligt nog steeds in de maxicosi maar ze weegt inmiddels ruim 9 kilo dus ik vind het bijna niet meer te tillen. Maar aan de andere kant vind ik haar ook nog te klein voor een 'gewoon' autostoeltje.
Gek genoeg heb ik geen flauw idee meer met welke leeftijd onze zoon (nu 3 jaar) van maxicosi naar autostoel ging....
Groetjes Roxan
p.s. En vanaf hoeveel kilo kan mijn zoon naar z'on ander stoeltje?

Hoi,

Onze dochter is ruim 11 maanden en zit/ligt ook nog steeds in de maxicosi. Aan de ene kant lastig en aan de andere kant makkelijk. Zo'n maxicosi neemt minder plaats in dan een autostoel en aangezien onze dochter ons vierde kind is, hebben de achterbank van de auto behoorlijk vol! Maar we zullen er eerdaags wel aan moeten om toch de autostoel er in te zetten.
Er staat ook al een in de auto voor onze zoon die bijna drie is.
Onze oudste drie kinderen gingen met ca. 7 a 8 maanden in de grotere autostoel.
Ben benieuwd naar andere reacties.
groeten Henriëtte

hoi

jens is nu bijna 14 mnd, en zit al vanaf 10 maanden in de vervolg stoel van maxi cosi
hij weegt nu rond de 9 kilo pas.
maar de maxi cosi dat gaat echt niet meer

Onze dochter zit vanaf haar 10de maand in een autostoeltje. Ze is te lang voor de maxicosi. Het autostoeltje vind ze ook veel leuker ze ziet veel meer en vind autorijden erg leuk.!

kindjes tot 13 kilo kunnen in de maxicosie. het is ook maar wat je ent handig vind ik vind het eerlijk vind

ik heb nog een kindje daarboven, en 1 aan d ehand lopend me een de andere in de maxi hangt in mijn arm, ik draag het niet dat vind ik onhandig hoor dus in mijn harm hangt het voordeel kan ik nog wat vasthouden in die hand.
daarbij komt ook als de jongste nu overgaat in autostoeltje   moet ik nog voor 4-5 mnd een ander autostoeltje kopen voor de andere die is bijna 3.5 jr en kan dan op stoelverhoger, dus nog eventjes in de maxi , de vorige ging e rmet 14 md over deze zal ook wel zo rond die tijd gaan

Terug
Bovenaan