maxicosi op de achterbank??

Hallo,
mag mijn kindje in de auto mee op de achterbank als hij in de maxsicosi zit?
Als hij vast in de gordel zit en tegen de rijrichting in is geplaatst is dit toch geen probleem als we op pad gaan als gezin? Er zijn toch ook speciale spiegels om hem dan in de gaten te houden?
 
Tegen ons hebben ze gezegd dat je de maxi cosi juist beter op de achterbank kunt zetten dan voor op de stoel. Rechts achterin is volgens onze autogarage de meest veilige plek voor kindjes. Dus dat kan zeker! Of ze een spiegel hebben weet ik niet. Ik vind het ook wel eens lastig dat je ze niet kunt zien, maar het is ook wel rustig. Want anders zit ik waarschijnlijk meer naar achter te kijken dan op de weg
 
hey

Wij hebben ook airbags in de auto daarom moet hij achterin. Ik vond het zelf maar niks omdat ik niet kan zien wat de kleine doet, daarom heb ik een spiegel gekocht zodat ik hem kan zien. Wij hebben een luca autospiegel gekocht. Dit is een knuffel met daarin een spiegel. Deze bevestig je op de leuning van de autostoel waar je kind zit. In je eigen binnen spiegel kun je je kind dan zien. De knuffel is heel leuk (verschillende soorten) en later ook leuk voor je kind om naar te kijken.
Ik heb deze via internet gekocht dacht dat hij 29.95 kostte. Weet alleen niet meer waar. Heb net via google gekeken en je kunt ze ook 2e hands via marktplaats kopen.
google luca autospiegel.

succes

groetjes
 
Terug
Bovenaan