maxicosi-verkleiner

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi
wanneer halen jullie de verkleiner uit de maxi cosi, of hebben jullie dat al.
Ik heb sinds eergisteren dat ding eruit gehaald, omdat Vera helemaal opgepropt zat. Nu weet ik alleen niet of dat niet te vroeg is? Vera is ruim 12 weken en een flinke meid.
groetjes daan

Hallo Daan,

ik heb 3 weken geleden de verkleiner uit de MaxiCosi gehaald, onze dochter Lotus was toen bijna 11 weken.. ze had ook helemaal opgepropt! hi..

Groetjes Chantal

Lotte is een ieniemienie en daardoor heb  pas vorige week de verkleiner er uit gehaald. Toen was ze 18 weken en viel het me ineens ook op dat ze helemaal onderuit lag.

Groetjes, Marisa

Hoi hoi

Ik heb de verkleiner er uitgehaald toen Luuk 10 weken was, als hij een jasje aanhad zat hij er echt helemaal ingepropt. Hij begon dan ook te huilen, zonder gaat het veel beter.
Ik was wel wat huiverig voor zijn hoofdje dat in bochten alle kanten op wiebelt, maar dat valt gelukkig reuze mee!

Volgens mij was ik dan wel heel vroeg met verwijderen, bij 6 weken heb ik de verkleiner al uit de maxi-cosi gehaald omdat mijn zoontje wel erg in elkaar gevouwen zat met dat ding erin.

Groetjes Saskia

Hoi hoi,

We hebben hem er met 10wkn uitgehaald. Onze dochter zat er met een jasje in en zat er zo ingepropt en hing onderin de maxi cosi dat we hem er toen uit hebben gehaald. Ze was toen ± 57 cm, dus niet echt groot of zo, eerder wat kleiner.

groetjes,
xx Roos xx

Hoi,

We hebben verkleiner 2 wk geleden uitgehaald, onze dochter was toen 11,5 wk oud.
Nu zit ze wat losjes maar het is tig keer beter dan met verkleiner, waarin ze helemaal ingepropt zat.

Groetjes,

Azzie

Terug
Bovenaan