Maybe Baby is wel betrouwbaar

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik lees hier vaak dat gezegd wordt dat de Maybe baby test onbetrouwbaar is maar ik gebruik ook de CB ovulatietest (hoezo bang mijn eisprong te missen...) en deze testen geven altijd tegelijk mijn komende eisprong aan dus hoezo is de maybe baby niet betrouwbaar? Dan zijn de testen van CB net zo goed onbetrouwbaar....

Dus meiden die de Maybe Baby gebruiken, maak je niet druk!

Hoi Karen,

Lang niet meer gezien op het forum. Hoe is het met je?
Ik gebruik de maybe baby ook en ik temperatuur ernaast en inderdaad geeft de maybe baby altijd netjes mijn eisprong aan. Misschien bedoelen ze andere speekseltesten??

Groetjes Ina

ik gebruik ook altijd de maybe baby samen met de clearblue ovulatietest.
hebben jullie wel eens meegemaakt dat de maybe baby varens laat zien na de eisprong? dat heb ik nu deze maand.
andere maanden had ik dat nooit.
groetjes anoniem

ja dat kost zeker een hoop, maar je moet er wat voor over hebben toch???
so why not?

Hallo Karen,
Fijn om te lezen dat de maybe baby wel werkt, ik heb hem eergisteren besteld bij babybrabbel. Ik kan haast niet wachten om te beginnen met testen,
groetjes Zoey uit O

Tja, onderzoeken hebben uitgewezen dat dit toch echt niet betrouwbaar is.
Maar als je ondanks dat het toch blijft geloven, ga je gang.
Het wordt natuurlijk niet voor niets op veel sites aangegeven.
Als dit niet zo was, krijgen die sites natuurlijk gedonder met de fabrikant van Maybebaby.

Voor de laatste Anoniem, ook ik gebruik de Maybe Baby naast de CB testen (of eigenlijk andersom). Zodra de MB een beetje een varen structuur begint te krijgen begin in met de CB testen dus ik gebruik er maar zo'n 2 per maand dus het kost je op deze manier niet zoveel. En altijd geven ze gelijktijdig resultaat aan dus waarom is de maybe baby dan niet betrouwbaar? Ze geeft toch al ruim een jaar precies hetzelfde aan als de testen van CB. En daarbij, is uit onderzoek juist gebleken dat de maybe baby wel betrouwbaar is. Dat heb ik een paar maanden gelezen op de site van planet.nl (onderdeel opvoeding).
Dus dames, laat je niets wijsmaken. De maybe baby werkt prima!!
Oh ja, na de eisprong kan de maybe baby nog een paar dagen varens aangeven. Daarom moet je het elke dag gebruiken zodat je precies weet wanneer 'ie voor de eerste keer varens aan geeft!!
Succes meiden.

PS: Ina, met mij gaat het goed. Na de miskraam heb ik even afstand genomen van alles maar ga er nu weer volop tegenaan! Hoop dat het met jou ook goed gaat!

Terug
Bovenaan