Maybe baby ovulatietester

Hai,

Misschien iets voor meiden die alles al een beetje geprobeerd hebben, is dit misschien een idee om te proberen!
Ik ben er zelf nu een maand mee bezig, dus op het resultaat zit ik nu ook te wachten! (ik heb namelijk  zondag m'n NOD).

Voor informatie kun je lezen op www.premom.nl  daar kun je 'm ook bestellen!!
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Liefs Yvonne

Hoi!

Ik heb even de tekst gekopieerd vanaf de site premom waar de maybe baby te koop is!

Wilt u zwanger worden? Gebruik dan de Maybe Baby ! Met deze mini microscoop bepaalt u exact uw vruchtbare periode. Gewoon met een beetje speeksel, dus heel eenvoudig!
Maybe Baby is een hele kleine microscope in de vorm van een lipstick. Met de Maybe Baby kan je jouw speeksel onderzoeken en op die wijze vast stellen wanneer jouw vruchtbare periode is. Dat dit mogelijk is, is wetenschappelijk bewezen. Met de speekseltester die elke maand weer opnieuw te gebruiken is kan je het precieze moment van jouw ovulatie vaststellen. Dit komt omdat het speeksel een soort varenstuktuur geeft op de microscoop. Omdat de speekseltester het formaat en uiterlijk van een lipstick heeft, is hij handig overal mee naar toe te nemen.
Voor wie is de speekseltester geschikt?
Hij is geschikt voor vrouwen die niet zwanger of juist wel zwanger willen raken. Het is een natuurlijke manier van family planning. Het geeft meer inzicht in de cyclus, en is ook geschikt  als aanvulling op de themperatuurmethode.
Maybe Baby is wetenschappelijk getest. Met maar één druppeltje speeksel kun je testen of je vruchtbaar bent of niet. De wetenschappelijke fundering van deze geniaal eenvoudige methode is als volgt: in 1969 ontdekte Dr. Biel dat de verhoogde concentratie van oestrogeen tijdens de 5-6 vruchtbare dagen niet alleen in het cervixslijm, maar ook in het speeksel kan worden vastgesteld. De methode van de speekseltest is er op gebasseerd dat het oestrogeennivo sterk stijgt tijdens de cyclus en tijdens de ovulatie op zijn sterkste punt is. Hierna zakt het gehalte weer. Dit alles lijdt tot een hoge concentratie van sodium zout, welke de varen strukturen geeft. Het beeld is eigenlijk een soort kristaliseren van het sodium zout. De varenstruktuur begint een dag of 3-4 voor de ovulatie tot 2-3 dagen na de ovulatie. Op de dag van de ovulatie is de struktuur het duidelijks door het hoge oestrogeen gehalte.
De Maybe Baby speekseltester heeft een vergrotende werking van 52 keer, waardoor het beeld zeer duidelijk zichtbaar wordt. Het apparaatje is zo gemaakt dat je hem goed aan je oog kan plaatsen, zodat je een nog duidelijker beeld krijgt. In de microscoop zit een heel klein led lampje, dat een gekleurd licht geeft. De speekseltester werkt op twee bijgeleverde knop batterijtjes.
Hoe betrouwbaar is de Maybe Baby?
Bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing is wetenschappelijk bewezen dat de speekseltester een zeer betrouwbare methode is om de ovulatie vast te stellen.
Wanneer kun je de Maybe Baby het beste gebruiken?
De tester kan oneindig worden gebruikt op elke tijd van de dag. Wel kan de uitslag van de test beinvloed worden door eten, drinken en roken. Het wordt dan ook aangeraden om twee uur voor het testen niet te eten, drinken of roken. Om deze reden kan het misschien makkelijk zijn de tester direct na het opstaan te gebruiken.
Kan de speekseltester ook gebruikt worden bij een onregelmatige cyclus?
Dit is absoluut geen probleem. Omdat de tester, zo vaak als je wilt, gebruikt kan worden, kun je net zo vaak testen al je wilt. Dus ook voor vrouwen die anders met andere methodes veel geld kwijt zouden zijn, hebben met de speekseltester het gemak, dat ook zij kunnen vaststellen wanneer hun eisprong is. Soms komt het voor dat een vrouw zelfs twee keer in een cyclus een eisprong heeft.

Ik hoop dat je zo genoeg informatie hebt!
Liefs Yvonne

Hey!!

Ik heb vaak gelezen dat speekseltesten absoluut niet betrouwbaar zijn. Het is zelfs gebeurd dat er mannen meededen met een onderzoek naar speekseltesten en die bleken ook in hun 'vruchtbare' periode te zitten volgens de test.....

Pink

Hoi Yvonne,
succes morgen. Hopelijk heb je positief resultaat. Bij de een werkt hij gewoon goed en bij de ander om de een of andere vage reden niet. Ik heb er zelf ook een aantal maanden mee gewerkt. Jammergenoeg zonder resultaat, maar ik had wel elke keer duidelijk die varens. Ik ben inmiddels wel 16 weken zwanger....

Succes ermee.

Groetjes,
Sara

Hai,

Ja bij mij werkt ie ook gewoon, hele duidelijke varens wanneer ik mij eisprong heb! Alleen heeft het deze maand nog niet zo mogen zijn, ben namelijk vanmiddag ongesteld geworden,helaas.
Op naar volgende maand!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan