Maybe baby, wie heeft hier ervaring mee???

A

Anoniem

Guest
Hallo,
ik zag op babybrabbel de "maybe baby", dit is een microscoop waarmee je kunt zien wanneer je vruchtbaar bent aan de hand van speeksel. Hij kost maar 24.95 en je kan hem zo vaak gebruiken als je wilt. Dit is dus veel goedkoper dan gewone ovulatietesten. heeft iemand hier ervaring mee??
Ik hoor het graag, want ik ben erg benieuwd!
Lies

wow! ik heb hier ook nog nooit over gehoord, maar dat lijkt me gaaf! ik ben ook benieuwd wie hier ervaring mee heeft! als het werkt sla ik er gelijk 1 in!!!
ovolatiestesten lijkt me nl niks omdat je dan steeds nieuwe moet kopen,steeds weer naar de drogist, ze zien me aankomen, haha..

liefs marjo

Hey Lies,

ik heb eens ergens gelezen dat speekseltesten niet zo betrouwbaar zijn ... Zelf ik heb ik er echter geen ervaring mee.
Veel liefs!
Alysse

Lijkt me beetje onwaarschijnlijk via speeksel andesr zouden ze het in het ziekenhuis ook wel doen als het zo makkelijk ging.

ik heb hem gekocht, klonk errug mooi.
te mooi om waar te zijn.
Ik heb er dan ook niks aan gehad.
Als je hem toch wilt hebben mag je hem van mij hebben hoor.
ik ben zonder dat ding zwanger geworden.

Liefs Alma
30 weken en 2 dagen zwanger

Hoi,

Ik had hem ook gekocht, maar echt een prut-ding. Ik heb het op een gegeven moment elke dag gedaan om dat apparaatje te testen en helemaal niks te zien! Volgens dat ding had ik geen vruchtbare dagen gehad. Ben toch zwanger geraakt die maand. Achteraf heb ik eigenlijk niets hoeven kopen, want ben bij beide kindertjes meteen de eerste ronde zwanger geworden.

Heb nu twee mooie dochters. Ik zeg dus...NIET KOPEN!!!

Succes verder en hoop voor iedereen hier dat jullie snel zwanger mogen zijn!

Groetjes,
Paula
moeder van Elin (2,5 jaar) en Norah (15 weken)

Hallo allemaal,

het leek mij ook zo vreemd en had er nog nooit van gehoord. Vroeg me dus af hoe het zat. Bedankt voor al jullie reacties!

Lies

quote: mayotje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2006 11:51:11'));

wow! ik heb hier ook nog nooit over gehoord, maar dat lijkt me gaaf! ik ben ook benieuwd wie hier ervaring mee heeft! als het werkt sla ik er gelijk 1 in!!!
ovolatiestesten lijkt me nl niks omdat je dan steeds nieuwe moet kopen,steeds weer naar de drogist, ze zien me aankomen, haha..

liefs marjo

he Marjo,
zoals je wel ziet aan de andere reacties is het niet zoveel die speekseltest. Maar als je een ovulatietest wil en je wilt niet elke keer naar de drogist, dan kun je zo via internet bestellen (bijv. babybrabbel.nl). Geloof dat het ook goedkoper is dan in de winkel.

Lies

Terug
Bovenaan