maybe baby

Wie is er met gebruik van de maybe baby succesvol zwanger geworden?
heb sinds 2 weken de tester thuis en eerste week zag ik helemaal nix, afgelopen 3 dagen zag ik heel duidelijk een varenstructuur dus wij natuurlijk flink klussen maar werkt de tester wel omdat ik dus ook van velen anderen gehoord heb dat het allemaal tussen de oren zit!! alle reacties zijn welkom

Hoi,

Ik heb zelf geen ervaring met Maybe baby maar een collega van mij heeft het ook gebruikt en die was na 2 maanden zwanger. Dus ik heb niet het idee dat het tussen de oren zit. Werkt het niet op hormonen die worden vrijgegeven tijdens de eisprong? Dan kan het toch niet tussen de oren zitten?

Heel veel succes en hopelijk ben je snel zwanger,

Groetjes Esther

Hoi, ik weet niet of het tussen de oren zit, maar zelfs dan kan het nog werken. Soort homeopathie, zeg maar haha!

Ik ben meer dan 2,5 jaar beziggeweest zwanger te worden. Toeval of niet: de eerste maand dat ik Maybe Baby gebruikte, afgelopen januari, was ik zwanger. Dus baat het niet, dan schaadt het niet, toch?
Heel veel succes!

thanx voor jullie reacties, ik hoop ook dat het snel raak is, we zijn nu al ong. anderhalf jaar bezig!!!
maria2 een voorspoedige zwangerschap toegewenst!!!!!!

Terug
Bovenaan