Maybe Baby!!!!

He lieve Meiden,

Heb een vraagje voor de meiden die deze test hebben besteld? en ik vroeg me of het werkt, en ook of het de juiste dag aan geeft van de eisprong, heb nu de temp bijgehouden en ovulatietesten gebruikt, maar als de maybe baby ook zo'n groot succes is, ga ik er ook maar 1 bestellen.

Liefs, Mick

Hoi,

Ik heb hem nu ook besteld. Ik ben onregelmatig ongi en weet gewoon niet of we het op de juiste tijd doen. Ik heb voor de zekerheid ook 5 ovulatietesten besteld van rome. Ik hoop ze vandaag binnen te krijgen.

Ben zelf heel benieuwd. Er zijn positieve verhalen en negatieve erhalen over de maybe baby.

Groetjes Kim

Hoi Mickey,

Ben ik hier ook weer even. Je hoort heel wisselende reacties op de Maybe Baby. Ik kan je alleen vertellen dat Monique2 en ik allebei in de eerste maand dat we de test gebruikten, zwanger zijn geworden. Kan toeval zijn, maar toch...??

Heel veel succes!

liefs, Maria2

Hey Mick,

Ik heb echt wel wat aande maybe gehad.
Op de do-dag en vrijdag had ik een heleboel grote varens en in het weekend kreeg ik toen een temp. verhoging.
Volgens mij ben ik in dat weekend zwanger geraakt[maar dat wijst de echo nog uit]
Wel had ik af en toe op de niet vruchtbare dagen kleine varentjes.
Mick, heel veel succes en ik weet zeker dat het jou ook gaat lukken!!!
Met of zonder Maybe.....
Wij hebben wel steeds om de dag geklust trouwens.
En ik had voor mijn man gember vitelle meebesteld, je doet wat he!

Zet hem op!
Liefs, Monique2

Terug
Bovenaan