maybe baby

Ik gebruik sinds kort de maybe baby, op dag 16 van mijn cyclus zag ik hele duidelijke varenstructuurtjes en nu zit ik op dag 22 en ik zie nog steeds varentjes wel veel minder maar het is nog steeds aanwezig......nu vertrouw ik het niet meer, zo lang kan je toch niet vruchtbaar zijn??? moet juist deze week ongesteld worden....raar toch??

Hoi Anoniem,

Ik heb ook sinds deze maand de mb. Ik kreeg al op dag 7 een hele duidelijke varenstuctuur. En die hield ook 6 dagen aan (werd wel steeds vager) Mijn temp is toen ook op dag 9 gestegen maar vervolgens weer gedaald. Sinds dag 15 houdt deze temp wel wat hoog aan. Ik word er dus kortom ook niet zoveel wijzer van. Tenzij ik nu zwanger ben want dat zou wat zijn zeg. Maar goed, volgens temp denk ik eerder aan een ei op dag 13 ofzo...

Jij in ieder geval succes!! Laten we maar hopen dat we kunnen varen op de varens...

Groetjes Guusje

hoi
Goh wat ben ik blij dat ik niet de enige ben zeg. Ik ben vorige week op de 13e dag begonnen met varens en ben nu op dag 21 nog steeds met varens bezig. Kortom ik wordt er helemaal gek van. Mijn man en ik hebben wel een hele week lang ons best gedaan :cool: dus wie weet hebben we toch nog geluk. Maar ik wacht de volgende cyclus nog maar af. (of misschien hoeft dat niet meer) jullie ook succes!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan