maybe baby

Hallo allemaal,
Ik zit met een vraag wie van jullie gebruik de maybe baby van babybrabbel?
Ik gebruik hem nou voor de eerste maand maar ik heb bijna iedere dag varenstructuur. ik gebruik hem s'morgens als ik nog niet gegeten of gedronken heb. Hoe kan dit dat?????????
Ik vertrouw maybe baby niet meer.

Groetje b

Ik gebruik de maybe sinds een paar weken. Ik was er eerst erg mee bezig en had ook een paar dagen enorme varens, maar het klopte weer niet met mijn temp en de uiteindelijke ongi, dus ik vertrouw hem ook niet helemaal moet ik zeggen...Deze periode ben ik hem eigenlijk een beetje vergeten en temp i alleen nog maar in de ochtend.

Maar er zijn toch wel een aantal meiden na gebruik van de maybe zwanger geworden...toeval of..

Ik zou als ik jou was ook nog je temp opmeten, want dan weet je wanneer je je eisprong hebt gehad en wanneer je je ongi kunt verwachten en verder zoveel mogelijk klussen..

Liefs moi xxx

Ik heb de maybebaby pas een cyclus gebruikt. Ik temperatuur ook en ik gebruik ovulatietesten. De maybebaby gaf bij mij alleen varens op de dag nadat ik een positieve ovulatietest had. Dat klopte precies, de volgende dag ging mijn temperatuur omhoog en ook dat klopte precies. Ik kan je niet vertellen of hij altijd zo goed werkt want het was nog mar de eerste keer dat ik hem gebruikte. Waarschijnlijk is het per persoon verschillend. Ik denk ook niet dat ik zwanger ben geworden, maar dat kan ook ergens anders aan liggen.
Liefs, el.

Ik heb de maybe baby sinds gisteren in huis. Gisteren kiezels en een beetje varens. Vandaag wel varens. Ik ook een ovulatietest gebruikt, hardstikke negatief. Ik weet het dus ook niet. Zal morgenvroeg nog eens weer proberen.

Ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus, die gemiddeld 34 dagen duurt, dus het hoort eigenlijk nog een paar dagen te duren. Toch maar klussen vanvond voor de zekerheid.

Kim

Terug
Bovenaan