Maybe Baby

A

Anoniem

Guest
Zijn er meiden die ervaring hebben met Maybe Baby? Ik las net dat het een soort microscoop is waarmee je via je speeksel kan bekijken of je vruchtbaar bent of niet. Tijdens je vruchtbare periode laat je speeksel dan een varenachtige structuur zien. Als dat echt werkt, zou het een handig apparaatje kunnen zijn. Wie oh wie heeft de Maybe Baby al eens gebruikt?

Groetjes VB

Bij de drogist zijn testen te koop die de dag van de eisprong kunnen berekenen: de speekseltest en de urinetest. Uit onderzoek van het Academisch Ziekenhuis in Nijmegen is echter gebleken dat de speekseltest absoluut niet betrouwbaar is: slechts in de helft van alle gevallen geeft deze test de juiste uitslag. De urinetest daarentegen is een stuk betrouwbaarder, maar ook niet voor honderd procent.
Beide testen meten de hoeveelheid luteïniserend hormoon (LH) die via het bloed in het speeksel en de urine terechtkomt. Vlak voor de eisprong produceert je lichaam grote hoeveelheden van dit LH-hormoon. De testen geven dat moment aan. Helaas geldt ook voor deze testen: ze hebben alleen zin als je een heel regelmatige cyclus hebt.

Dit staat op deze site bij het kopje zwanger worden over de maybebaby

ik heb ook gehoord dat ze niet bertouwbaar zijn,dan kan je beter ovulatie testen halen waar je overheen moet plassen.sucses grmanuela

bij mij werkt ie prima. Ik kijk wel altijd of het klopt met mijn baarmoeder (deze zit dan hoog en veel nattigheid (hihi)als ik vruchtbaar ben.
Tot nu toe altijd ok.
Als deze het goed doet, dan is het een stuk goedkoper als die vele ovu testen.
De vorige keer dattie het aangaf, was ik zwanger, dus wat mij betreft kan je het gebruiken. Zou wel ook andere symptomen bekijken zoals nat, baarmoeder, ovulatiepijn, dag van de maand e.d
succes

Ik heb de maybebaby maanden gebruikt samen met de temperatuurmethode en de ovulatietesten. De maybebaby gaf altijd veel varens op de dag dat de ovutest positief was en een of twee dagen later ging de temp omhoog. Bij mij werkt de maybebaby dus wel!

Terug
Bovenaan