Maybe baby

A

Anoniem

Guest
Ik heb een apparaatje besteld bij babybrabbel, je moet er speeksel op doen en dan kun je door dat kleine microscoopje zien of je vruchtbare dagen eraan komen... iemand hier ervaring mee ?
Ik ben benieuwd ga het morgenochtend uitproberen.

Groetjes

ze verzinnen ook vanalles he. Had ik nog nooit van gehoord

Hai sammy,

ik heb er wel ervaring mee en ik had hem weer van mijn zus geleend(die is inmiddels 4 maand zwanger).
Deze testen zijn volledig onbetrouwbaar. In artikel"we vrijen al jaren verkeerd"op zwangerschapspagina.nl staat zelfs dat mannen + zwangere vrouwen een eisprong zouden hebben volgens dit ding.
Bij mij en mijn zus werkte hij ook niet. ene moment gaf hij "niet vruchtbaar aan", maar stak ik een sigaretje aan dan was ik in ene turbo-vruchtbaar. Ook met nuchtere ochtend speeksel sloeg hij altijd het plankje mis. en dat mijn zusje zwanger is geworden is dus niet dankzij dit stomme testertje, die zei namelijk altijd dat ze  niet vruchtbaar was!! Dit ding doet 1 ding wel heel goed: je onzeker en onrustig maken!
Ik hoopte ook dat dit het wondermiddel zou zijn om zwangerschap te kunnen "timen"maar helaas, ben gewoon weer op de low-tech manier aan het rekenen geslagen.
Hoop dat je niet te teleurgesteld bent door mijn verhaal.
succes!!
xxx annnette

Bij dit apparaatje had ik inderdaad ook geen baat, ovulatietesten werken beter!
A3

Ja ik had al zo'n beetje een donkerbruin vermoeden, daarom ook mijn vraag hier .. ik heb tegelijk met de maybe baby ook 2sets ovulatietesten besteld hihi... We zitten nu in ronde 6 en ik wil eindelijk ook wel eens weten waneer mijn eisprong is!!!
Ik hoop dat dat lukt met mijn hulpstukken!! hihi
 Bedankt voor de antwoorden op mijn vraag.

Terug
Bovenaan