Maybe baby

Hallo allemaal,
Mijn man en ik zijn al een poosje bezig om zwanger te raken maar doordat ik een onregelmatige cyclus heb, gaat dat iets moeilijker.
Nu proberen we deze maand door middel van de maby baby, te kijken wanneer ik vruchtbaar ben. Vorige maand ook een paar keer gedaan maar elke keer gaf de test niet vruchtbaar aan.
Nu deed ik de test gisteren voor de gein en toen zag ik de structuur die ze op papier ook aangeven die je moet zien als je vruchtbaar bent.
Alleen het gekke is dat ik pas op dag 11 van m'n cyclus zit. ( natuurlijk hebben we voor de zekerheid geklust ).
Mijn vraag is: wie heeft er ervaringen met de maybe baby.
En zijn er vrouwen die ook hun eisprong al heel vroeg hebben of kan weten jullie of dit kan.....
Ik had gisteren ook vaak pijntje in m'n onderbuik. Zou het toch kunnen?
Wie weet het?????
Liefs van marie
 
Hoi!
Ik heb de maybe 1 1/2 cyclus gebruikt. Hij gaf bij mij precies aan wanneer ik vruchtbaar was en bij de 2e keer dat hij dat aangaf ben ik dus zwanger geraakt. Hij gaf toen een week na mijn ei opnieuw heel veel varens, nog meer dan tijdens mijn ei, aan. Dat komt denk ik omdat je het oestrogeen kan zien dat aangemaakt wordt tijdens de eisprong en vlak na de bevruchting komt er weer heel veel oestrogeen vrij. Ik had netjes op dag 14 mijn ei, maar dag 11 is volgens mij niet zo heel gek. Mijn eerste verschijnselen waren: droge ogen, zere borsten die van vorm veranderen (van rond naar puntig), soort van ongi-krampen de hele dag door.
Ik hoop voor jullie dat het raak is!
Succes, liefs Kiki
 
Terug
Bovenaan